آفتاب
نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی:

مقاومت اسلامی در بحرین، عراق و غزه نمادی از تفکر بسیج را نشان می‌دهد

مقاومت اسلامی در بحرین، عراق و غزه نمادی از تفکر بسیج را نشان می‌دهد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت اسلامی در عراق، لبنان، غزه، فلسطین، سوریه،‌ مصر و بحرین نمادی از تفکر بسیجی است که در سایه ایمان، علم و فهم صحیح سیاسی در پرتو شجاعت شکل گرفته و بستر جدیدی را در دنیای اسلام خلق کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه اولین شورای همفکری فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی، گفت: تفکر بسیجی در کشورهای منطقه یاس را در دل دشمنان به وجود آورده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: برای آحاد نوجوانان و جوانان به‌ویژه نیروهایی که شایستگی خود را در عرصه انقلاب به عنوان نیروی بسیجی نشان داده‌اند در ادبیات رهبر انقلاب یک عنصر پیشگام و پیشروی بسیجی که به ایمان و علم و دانش آراسته شده‌اند و دریافت صحیحی از مسائل سیاسی زمان خویش دارند ترسیم شده است.

وی افزود: چنین شخصیت‌هایی تاریخ سیاسی معاصر را خوب مطالعه کرده و در نتیجه بهنگام واکنش نشان داده و این واکنش با شجاعت توام است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی علم، توانایی و ظرفیت بالا برای تشخیص و انجام درست وظایف را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و افزود: در صورت پیوند این ویژگی‌ها و تجلی آن در یک فرد بسیجی چنین شخصیتی می‌تواند برای سایر اقشار جامعه امیدبخش و امیدآفرین باشد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس همه آحاد ملت حضور داشتند اما شخصیت‌های برجسته‌ای که راه را برای ملت هموار کردند انقلابیون و بسیجیان بودند و در راس آنان نوجوانان بسیجی حضور داشتند. آنان با حضور خویش، بستر حضور و مشارکت ملت را در عرصه دفاع مقدس هموار کردند.

انتهای پیام

کد N623927

وبگردی