آفتاب
امروز همزمان با هفته پژوهش صورت گرفت

حضور ستاری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز

حضور ستاری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ظهر امروز با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، ظهر امروز دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود و همزمان با هفته پژوهش، وارد استان البرز شد و در دانشگاه خوارزمی مورد استقبال سیدحمید طهایی، استاندار و مسؤولان استانی و دانشگاهی البرز قرار گرفت.

وی که به مناسبت هفته پژوهش و به منظور بازدید و تقدیر از برگزیدگان عرصه پژوهش استان البرز به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز رفته است، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، با فناوران، مخترعان و فعالان عرصه دانش بنیان استان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز عصر امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود و طی آن برگزیدگان نمایشگاه با حضور معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری تقدیر می‌شوند.

بر اساس این گزارش، پس از اختتامیه این نمایشگاه، کارگروه پژوهش استان البرز با حضور دکتر ستاری، استاندار و مسؤولین البرز برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌ دستاوردهای پژوهشی استان البرز از 17 آذر ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی دایر شده است و امروز 19 آذرماه به کار خود پایان می دهد.

در این نمایشگاه که به مناسبت هفته پژوهش برپا شده است، 100 موسسه، شرکت و سازمان پژوهشی و دانشگاه‌های استان دستاوردهای علمی و صنعتی خود را در قالب‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

انتهای پیام

کد N623184

وبگردی