آفتاب
جانفشان عراقی:

پدافند غیر عامل در پروژه های عمرانی استان سمنان در نظر گرفته شود

پدافند غیر عامل در پروژه های عمرانی استان سمنان در نظر گرفته شود

سمنان - معاون امور عمرانی استانداری سمنان بر توجه ویژه مسئولان استان به پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: رعایت این امر در پروژه ها بویژه موضوع مکان یابی و استقرار و پراکندگی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرهام جانفشان عراقی صبح چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل دفاع غیر محسوس محسوب می شود افزود: بحث پدافند غیر عامل باید بطور خاص و ویژه در ادارات و سازمان ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه و اهمیت پدافند غیر عامل به دلیل تغییر در نوع تهدیدات استکبار جهانی، رعایت پدافند غیر عامل در پروژه های زیر بنایی و عمرانی استان بویژه موضوع مکان یابی و استقرار و پراکندگی حائز اهمیت است.

معاون امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به رویکرد قدرت هوشمند، بعنوان استراتژی اصلی کشورهای استکبار جهانی بر ضرورت شناسایی نقاط ضعف و مراکز حساس توسط مدیر هر دستگاه در حوزه ماموریت خود به منظور پیشگیری از تهدیدات تاکید کرد.

جانفشان عراقی افزود: باید تدابیر مقتضی به منظور توانمند سازی و مقاوم سازی در مقابله با تهدیدات پنهان و آشکار دشمنان اندیشیده شود.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان سمنان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و پیگیریهای صورت گرفته و لحاظ کردن رویکرد پدافند غیر عامل در نظریه پایه توسعه استان را  ارائه کرد.

عباس پازوکی زحمات رؤسای کارگروه های تخصصی شورا را به دلیل تلاش برای فرهنگ سازی و توسعه پدافند غیر عامل در اقشار مختلف جامعه بسیار موثر دانست.

در پایان جلسه از رؤسا و دبیران سه گروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شرکت گاز و فرماندهی انتظامی استان بعنوان دستگاه های برتر در حوزه پدافند غیر عامل با اهدا لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

کد N623015

وبگردی