آفتاب
/اربعین 93؛ اوج اقتدار شیعیان در جهان/

عضو جامعه روحانیت مبارز : برگزاری باشکوه اربعین باطل‌السحر جادوی اشرار منطقه است

عضو جامعه روحانیت مبارز : برگزاری باشکوه اربعین باطل‌السحر جادوی اشرار منطقه است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال می‌تواند باطل‌السحر جادوی اشرار منطقه باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اهمیت مراسم اربعین امسال، اظهار کرد: داعش، تروریست‌های تکفیری، جنایتکاران و زندانیان محکوم به اعدام عربستان با تشویق دلارهای آمریکایی منطقه را ناامن کرده‌اند تا به اسم اسلام، مسلمان‌ها یکدیگر را از بین ببرند، اما برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال می‌تواند باطل‌السحر جادوی اشرار منطقه باشد.

وی ادامه داد: سال به سال مردم پی می‌برند که جز ولایت ائمه و صداقت و پاکی آنها، در جاهای دیگر خبری نیست. وقتی می‌بینیم مردم از کانادا و آمریکا به سمت نجف می‌آیند تا پیاده به کربلا بروند می‌فهمیم که امام حسین (ع) با کاری که برای خدا کرد توانسته دل مردم را به دست بیاورد.

شجونی اضافه کرد: هر چه آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند تا زائران را ترور کنند و حضور آنها کم‌رنگ‌تر شود، اما روز به روز مردم با اشتیاق بیشتری به زیارت اهل بیت (ع) می‌روند. این همان آری گفتن مردم برای خداست و هیچ کس هم حریف آنها نمی‌شود. از زمان بنی‌امیه تا زمان رضاخان، آتاتورک و یاسین هاشمی این تلاش‌ها صورت گرفت تا عشق مردم کمتر شود و هنوز هم این تلاش‌ها ادامه دارد ولی می‌بینیم که خدا نور خود را روشن نگه داشته و همه به سمت کربلا حرکت کرده‌اند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: دین یعنی مسائل معنوی اما داعش و امثالهم مسائلی مثل به رگبار بستن کاروان‌ها یا جهاد نکاح و ... را آورده‌اند که هیچ دینی آنها را تایید نمی‌کند. تروریست‌ها ناامنی ایجاد کردند، اما احترام به ائمه و دین و برگزاری باشکوه مراسم مذهبی می‌تواند این ناامنی‌ها را از بین ببرد.

انتهای پیام

کد N622798

وبگردی