آفتاب

همسر شهید علی‌محمدی: پیشرفت‌های ایران در فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای به برکت خون شهداست

همسر شهید علی‌محمدی: پیشرفت‌های ایران در فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای به برکت خون شهداست

همسر یکی از شهدای فن‌آوری هسته‌ای گفت: پیشرفت‌های ایران در فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای به برکت کسانی است که در این راه شهید شده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، معصومه کرمی، همسر شهید علی محمدی افزود: دشمنان با اجرای انواع توطئه‌ها از جمله تهدید، تحریم و ترور درصدد جلوگیری از الگو شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

او اظهار کرد: امروز با قدرت و اقتدار در برابر قدرت‌های دنیا ایستاده‌ایم که همگی به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل (ه) و رهبر فرزانه انقلاب بوده که با نگاه دقیق و بصیرشان مردم را در مسیر درست هدایت می‌کنند.

کرمی با اشاره به نقش تاثیرگذار ولایت و رهبری در هدایت ملت ایران، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمنان در توطئه‌های خود ناکام شده و ایران تبدیل به کشوری قدرتمند شده و در پشت میز مذاکره با شش قدرت دنیا ایستاده، همه به برکت هدایت دقیق و روشن بینانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید علی محمدی، بیان کرد: وی در طول تدریس در دانشگاه‌ها شخصیتی صمیمی با دانشجویان داشته و همواره به دنبال پژوهش و افزودن معلومات و انتقال آن به دانشجویان بود.

همسر شهید علی‌محمدی افزود: مسعود، فردی علمی، فارغ از سیاست و گرایش‌های سیاسی بوده و هرگز به دنبال میز و مقام نبود و دغدغه همیشگی وی علم آموزی و تعلیم و تربیت بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید علی‌محمدی در طول زندگی خود فردی متدین بود و همیشه فرزندان و دانشجویان را به حرکت در این مسیر دعوت و راهنمایی می کرد.

انتهای پیام

کد N621643

وبگردی