آفتاب
مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ:

ایجاد رقابت سالم بین مددجویان، آسیب‌های زندان را کاهش می‌دهد

ایجاد رقابت سالم بین مددجویان، آسیب‌های زندان را کاهش می‌دهد

سومین جلسه روسای اندرزگاه‌های مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در سال جاری با هدف بررسی وضع موجود و ارائه راهکارهای مناسب و اصلاح برخی از امور برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ اصغر فتحی با اشاره به حقوق زندانیان گفت: همه اهداف و برنامه‌های مجتمع در راستای حفظ کرامت و حقوق مددجویان است و تمام تلاش مجموعه این است که در مرحله اول، زندانی به حق و حقوق خود برسد.

وی خطاب به روسای اندرزگاه‌ها گفت: با توجه ویژه به تمام عوامل و نیروهای انسانی و با حفظ سلسله مراتب ضمن رعایت حقوق دیگران قاطعیت را در کارهای خود پیشه کنید. برای رسیدن به این هدف با ایجاد رقابتی سالم در بین مددجویان ضمن کنترل بهتر آنها در راستای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی می‌توان آسیب های داخل زندان را به حداقل رساند.

مدیر مجتمع با اشاره به رفتار پرسنل با مددجویان تصریح کرد: خودمان به عنوان الگوهای عملی با ارائه الگوهای رفتاری مناسب می‌توانیم بدون ترور شخصیت کرامت مددجویان را حفظ کرد و با این کار اطمینان حاصل کنیم که در عوض مددجو پل‌های پشت سر خود را خراب نمی‌کند؛ زیرا کنترل ناهنجاری‌ها به صورت قهری امکان‌پذیر نیست.

در این جلسه هم‌اندیشی هر کدام از روسای اندرزگاه های نظرات و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند و مدیر مجتمع ضمن استماع مشکلات مطرح شده، رهنمودها و توصیه‌های لازم را برای حل مشکلات آنان ارائه کرد.

انتهای پیام

کد N620700

وبگردی