آفتاب

حزب‌الله حمایت ملی از ارتش لبنان را خواستار شد

حزب‌الله حمایت ملی از ارتش لبنان را خواستار شد

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان ضمن درخواست توجه به نهاد نظامی که تامین‌کننده امنیت لبنان است، هشدار داد که هرگونه عدم حمایت از ارتش لبنان و رها کردن آن در مسیر خود در واقع خیانتی به تمام کشور است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار کرد: ما هم‌اکنون در لبنان با چالش‌های بزرگی روبه‌رو هستیم که اگر تلاش‌ها و معادله ارتش، ملت و مقاومت نبود، نمی‌توانستیم مقابل این چالش‌ها ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر ما در گذشته به این معادله برای واکنش و حمله به اسرائیل نیاز داشتیم، اکنون به خاطر وجود دشمنان دیگر از جمله تکفیری‌ها به این معادله نیاز بیشتری داریم.

حسن البغدادی در سخنان خود اظهار کرد: با شهید شدن در راه وطن و معادله ارتش، ملت و مقاومت ما ضرری متحمل نمی‌شویم بلکه ضرر و آسیب واقعی آن است که ما از نهاد نظامی و ملی کشور حمایت نکنیم و با توطئه کردن ارتش را مقابل چنگال گرگ‌ها تنها بگذاریم که با این کار در واقع تمام کشور را به خطر می‌اندازیم.

بغدادی در پایان ضمن درخواست حمایت ملی و صادقانه از ارتش لبنان تاکید کرد: سیاستمداران با توجه به تجربه چهار ساله خود و شکست‌های متوالی‌شان، باید در سیاست‌های خود بازنگری کنند و به کسانی که زمانی به قدرت دل بسته بودند و در حال حاضر شکست خورده‌اند، اعتماد نکنند.

انتهای پیام

کد N620208

وبگردی