آفتاب
رسایی در واکنش به اظهارات مسئول دفتر ریاست دانشگاه صنعتی قم

لغو سخنرانی در قم به درخواست خودم، كذب محض است

لغو سخنرانی در قم به درخواست خودم، كذب محض است

حمید رسایی با رد مطلب عنوان شده از سوی مسئول دفتر ریاست دانشگاه صنعتی قم مبنی بر اینکه رسايي خودش سخنرانی در دانشگاه صنعتي قم را لغو کرده، گفت: سخنرانی من به دلیل فشارهای برخی مسئولان استانی لغو شد.

حمید رسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: از دو روز قبل رئیس دانشگاه صنعتی قم چهار بار با من تماس گرفت که سه بار آن را به دلیل حضورم در جلسه کمیسیون نتوانستم پاسخگو باشم.

وی اضافه کرد: اما صبح روز گذشته در تماسی با من عنوان کرد که بسیج دانشگاه برای مراسم سخنرانی من مجوز ندارد به همین دلیل استاندار میهمان این دانشگاه است.

نماینده مردم تهران افزود: با این حال به دلیل شنیده هایم درباره دلایل لغو این سخنرانی، پیگیر موضوع از بسيج دانشگاه قم شدم و مطمئن شدم که بسیج دانشگاه برای این مراسم مجوز دارد و سخنرانی من به دلیل فشار برخی مسئولان استانی از جمله استاندار لغو شده است.

رسایی ادامه داد: با این حال چون رئيس دانشگاه مضطرب بود و به نوعي خواهش كرد كه در دانشگاه حضور پيدا نكنم، من هم برنامه را لغو كردم ولي از بسيج خواستم كه موضوع را رسانه اي كنند و به رئيس دانشگاه هم گفتم كه شما هم موضع خودتان را عمومي اعلام كنيد.

وی با اشاره به اظهارات مسئول دفتر ریاست دانشگاه صنعتی قم گفت: وی در گفتگو با رسانه ها عنوان کرده كه این سخنرانی به خواست خود من لغو شده است.

رسایی ادامه داد: اینکه من سخنرانی ام در دانشگاه قم را لغو کرده ام، کذب محض است.

کد N619620

وبگردی