آفتاب
/همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد/

مژدهی: اصلاح قیمت نان،‌ کیفیت آن را بالا می‌برد

مژدهی: اصلاح قیمت نان،‌ کیفیت آن را بالا می‌برد

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اصلاح 30 درصدی قیمت نان طبیعتا کیفیت نان را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی مژدهی در حاشیه همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد درباره قاچاق ارز گفت: پرونده‌های متفاوتی در خصوص قاچاق ارز مانند پرونده بندر عباس که حکم آن نیز صادر شده وجود داشت که به آنها رسیدگی کردیم. غیر از تعهدات ارزی و قاچاق ارز اگر در سطح بازار نوساناتی وجود داشته باشد به آن‌ها نیز رسیدگی خواهیم کرد.

وی در مورد نوسانات قیمت میوه گفت: همکاران ما و دیگر سازمان‌های متولی ستادی یا کارگروهی در رابطه میوه و تره بار تشکیل دادند که فعالیت‌شان چند ماه است آغاز شده و همکاران ما از 12 شب تا صبح با حضور در میادین میوه و تره بار به موضوع نوسانات قیمت میوه رسیدگی می‌کنند.

به گفته وی حضور مداوم و اطلاع رسانی و گزارش مردمی در برقراری نظم خوب در بازار شهرستانی کمک کرده است.

مژدهی درباره پرونده یکی از داروخانه‌ها که بابت تخلف 600 تومانی تنها 5 هزار تومان جریمه شده است گفت: این پرونده به گونه‌ای نیست که آن را مطرح کردند، اگر حکمی هم صادر شده باشد بدوی است که در مرحله تجدیدنظر مورد برررسی قرار می‌گیرد.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی درباره اصلاح 30 درصدی قیمت نان در هفته گذشته، گفت: افزایش قیمت نان طبیعتا کیفیت نان را بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار آرام است، گفت: در گذشته شاهد نوسانات بدی در بازار بودیم. نمی‌گویم قیمت‌ها پایین آمده، اما به این صورت نیست که روزانه یا هفتگی با تغییر قیمت مواجه باشیم. هر چند قیمت‌ها بالاست، اما فضای حاکم بر بازار فضای خوبی است.

مژدهی درباره وظایف سازمان تعزیرات حکومتی در بحث ارز و سکه گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در دو قسمت ورود پیدا می‌کند. یکی تعهدات ارزی و دیگری قاچاق ارز. اگر کسی از بانک ارزی دریافت کند تا کالایی وارد کند اما آن را در مسیر مناسب هزینه نکند مکلف و محکوم می‌شود که آن ارز را برگرداند.

انتهای پیام

کد N619393

وبگردی