آفتاب

اعتراف اوباما به تعصب و نژادپرستی در جامعه آمریکا / " باید صبور بود"

اعتراف اوباما به تعصب و نژادپرستی در جامعه آمریکا / " باید صبور بود"

رئیس‌جمهوری آمریکا با اذعان به اینکه جامعه آمریکا با تعصب و نژادپرستی مواجه است، گفت: باید با استفاده از زمان و هشیاری با آنها مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین به صبر برای مقابله با تعصب و نژادپرستی تاکید کرد و گفت: پیشرفت‌ها معمولا با گام‌های کوچک به دست می‌آیند.

وی در جریان مصاحبه‌ای با bet به بیان مکالمه‌ای با گروهی از فعالان جوان حقوق مدنی از جمله رهبر معترضان در فرگوسن، میسوری پرداخت.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به این گروه گفته این مسائل در جامعه و تاریخ ما ریشه دارد اما ما توانستیم تا به پیشرفت‌هایی دست پیدا کنیم و همین امر به ما امید می‌دهد.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم آنچه را که در 50 سال قبل اتفاق افتاد با آنچه که اکنون در حال رخ دادن است، برابر بدانیم. من به جوانان توصیه می‌کنم تا در انجام اقداماتشان سرسخت و استوار باشند چون پیشرفت، گام به گام به دست می‌آید. برای مقابله با تعصب و نژادپرستی در هر جامعه‌ای باید هشیار بود، باید فهمید که مقابله با این موارد زمان‌بر هستند و همانقدر که پایدار و ثابت‌قدم هستید نباید دست از تلاش بردارید.

انتهای پیام

کد N619151

وبگردی