آفتاب
یک مقام مسئول در تعزیرات حکومتی اعلام کرد

گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی برای نظارت بر نانوایی‌ها

گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی برای نظارت بر نانوایی‌ها

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: گشت‌های سیار سازمان تعزیرات حکومتی در نانوایی‌ها حضور دارند و اگر تخلفی مبنی بر گرانفروشی و کم‌فروشی رخ دهد در محل رسیدگی و حکم را اجرا می‌کنند.

فریبرز جوانشیری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ افزایش قیمت نان و اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در این راستا، اظهار کرد: بحث بازرسی و نظارت در مرحله اول بر عهده سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه‌های مربوطه‌ است.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های نانوایی در همه شهرستان‌ها وجود دارند و آن‌ها موظف هستند نظارت اولیه را پیرامون افزایش قیمت نان انجام دهند.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد:‌ در صورتی که واحد صنفی تخلفاتی پیرامون گرانفروشی، کم فروشی یا تقلب در فروش انجام دهد، پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود و تعزیرات قطعا به آن رسیدگی خواهد کرد.

جوانشیری گفت: صرف نظر از بازرسی‌ها در همه استان‌ها گشت‌های سیار سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور حضور فعال دارند؛ البته هم گشت‌های سیار و هم شعب ثابت، آمادگی کامل برای رسیدگی به پرونده‌ها را دارند.

وی بیان کرد: در رابطه با افزایش قیمت نان بخشنامه‌ای به مدیران کل استان‌های سراسر کشور صادر شد تا موضوع را به اتحادیه‌ها و سازمان صنعت و معدن و تجارت ابلاغ کنند تا هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی صورت گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: گشت‌های سیار ما در نانوایی‌ها حضور دارند و اگر تخلفی مبنی بر گرانفروشی و کم‌فروشی رخ دهد در محل رسیدگی و حکم را اجرا می‌کند.

انتهای پیام

کد N617143

وبگردی