آفتاب

رییس‌جمهور / پایانی/:به قولی که به مردم در همه زمینه‌ها دادم پایبند هستم

رییس‌جمهور / پایانی/:به قولی که به مردم در همه زمینه‌ها دادم پایبند هستم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ رییس‌جمهور در ادامه با بیان این‌که صدها و هزاران شرکت منتظر شرایط آینده هستند تا وارد ایران شوند و کشور را به لحاظ سرمایه تامین کنند، خاطرنشان کرد: اما عده‌ای از این وضع خوشحال نیستند. آنها باید از منافع زودگذر خود بگذرند. سیاست خارجی ما هر چه موفق شود نفع آن به همه مردم می‌رسد. آنهایی که امروز مسئول سیاست خارجی هستند افرادی انقلابی بوده و بعضا چهره‌هایی هستند که سوابق آنها در انقلاب به روزهای اول آن باز می‌گردد.

روحانی در ادامه گفت: عده‌ای تازه به دوران رسیده که ما هم به آنها احترام می‌گذاریم لازم نیست نسبت به آینده و ارزش‌های اسلام و انقلاب دل‌نگران باشند.

دنیا باور دارد مذاکرات جدی، منطقی و رو به جلو است

وی با بیان این‌که امروز دنیا باور دارد مذاکرات جدی، منطقی و رو به جلو است، افزود: دنیا قبول دارد جمهوری اسلامی مسلح به سلاح منطق و عقلانیت است. امروز همه قبول دارند ایران ضد خشونت و افراطی‌گری است. پیشنهاد جمهوری اسلامی برای جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری در مجمع سازمان ملل با اتفاق آراء و مخالفت دو سه کشور مثل آمریکا و اسرائیل به تصویب جهانی رسیده است.

خواهش می‌کنم از دولت نقد کنید

رییس‌جمهور همچنین با اشاره به این‌که من به قولی که به مردم در همه زمینه‌ها دادم پایبند هستم، گفت: هر جا منافع ملی، امنیت ملی و حقوق ملت در پیش باشد، نه از انتقاد می‌ترسیم و نه از تخریب و نه فریاد و از هیچ سر و صدایی باک نداریم. راه ما همان است که گفته‌ایم. البته ما به همفکری و همراهی نیز نیاز داریم. من خواهش می‌کنم از دولت نقد کنید و همچنین از دولت حمایت کنید. ما بدون نقد و حمایت به نقطه نهایی دست نمی‌یابیم.

وی در پایان افزود: من از تلاش دکتر هاشمی و فرهادی برای ادامه راهی که جزو مطالبات مردم است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

کد N616993

وبگردی