آفتاب

مودی: تروریست‌ها دموکراسی هند را هدف قرار می‌دهند

مودی: تروریست‌ها دموکراسی هند را هدف قرار می‌دهند

نخست‌وزیر هند حملات شبه نظامیان به کشمیر را محکوم و اعلام کرد که تروریست‌ها می‌کوشند دموکراسی هند را از میان ببرند اما موفق نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند اعلام کرد: تروریست‌ها در تلاش هستند تا دموکراسی هند را مورد هدف قرار دهند اما نیروهای ما با جانفشانی بسیار از امنیت کشور محافظت می‌کنند.

اظهارات نخست‌وزیر هند چندی پس از آن مطرح می شود که دست‌کم 13 تن در کشمیر در جریان حملات تروریستی کشته شدند.

پیش از این وزیر کشور هند در واکنش به این کشتار تروریستی، پاکستان را به پناه دادن به افراد وابسته به تروریسم متهم کرد و گفت: معتقدم پاکستان باید بکوشد تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام

نخست وزیر هند حملات شبه نظامیان به کشمیر را محکوم و اعلام کرد که تروریست‌ها می‌کوشند دموکراسی هند را از میان ببرند اما موفق نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نارندا مودی نخست وزیر هند اعلام کرد تروریست‌ها در تلاش هستند تا دموکراسی هند را مورد هدف قرار دهند اما نیروهای ما با جانفشانی بسیار از امنیت کشور محافظت می‌کنند.

اظهارات نخست وزیر هند چندی پس از آن مطرح می شود که دست کم 13 تن در کشمیر در جریان حملات تروریستی کشته شدند.

وزیر کشور هند در واکنش به این کشتار تروریستی پاکستان را به پناه دادن به افراد وابسته به تروریسم متهم کرد و گفت: معتقدم پاکستان باید بکوشد تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام

کد N616188

وبگردی