آفتاب
بروجردی در دیدار با مقامات مکزیک؛

ایران و مکزیک از تجارب همدیگر در مبارزه با مواد مخدر بهره‌مند شوند

ایران و مکزیک از تجارب همدیگر در مبارزه با مواد مخدر بهره‌مند شوند

جمهوری اسلامی ایران و مکزیک به شدت درگیر مبارزه با باندهای موادمخدر هستند و لازم است از تبادل تجارب همدیگر بهره‌مند شوند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران و مکزیک به شدت درگیر مبارزه با باندهای موادمخدر هستند و لازم است از تبادل تجارب همدیگر بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، علاالدین بروجردی در ادامه دیدار با مقامات مکزیک با خوزه موریو کرم دادستان کل مکزیک دیدار و در زمینه وضعیت امنیت منطقه، راه‌های مبارزه با موادمخدر و ضرورت تبادل اطلاعات و تجربیات میان دو کشور بحث و تبادل نظرکرد.

وی در این ملاقات اظهار کرد: مواد مخدر پدیده شومی است که جان میلیون‌ها انسان بیگناه را در معرض خطر جدی قرار داده. جمهوری اسلامی ایران و مکزیک به شدت درگیر مبارزه با باندهای موادمخدر هستند و لازم است از تبادل تجارب همدیگر بهره‌مند شوند.

دادستان کل مکزیک در این ملاقات با بیان اینکه ایران مهد تمدن بوده و اکثر تمدن‌های امروزی از تمدن ایران سرچشمه می‌گیرد، مبارزه ایران با تروریسم و باندهای موادمخدر را شایان توجه توصیف و بر آمادگی این کشور برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر و تروریسم اعلام آمادگی کرد.

جال کلانتری سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و جوکار و حسینی نمایندگان یزد و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را در این دیدار همراهی می‌کردند.

کد N615744

وبگردی