آفتاب
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد

مختومه شدن بیش از 14 هزار فقره پرونده در تعزیرات

مختومه شدن بیش از 14 هزار فقره پرونده در تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از مختومه شدن 14 هزار و 887 فقره پرونده در 8 ماهه نخست امسال خبر داد.

محمد اقوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 14 هزار و 951 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان رسیده که نزدیک به 98 درصد این پرونده‌ها رسیدگی و منجر به صدور حکم شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع محکومیت کل پرونده‌ها طی 8 ماهه گذشته سال جاری بیش از 937 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

اقوامی، میزان محکومیت پرونده‌های بخش کالا و خدمات را 126 میلیارد و 951 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 11 هزار و 131 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این میزان 11 هزار و 123 فقره پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه میزان پرونده‌های ورودی در بخش بهداشت و دارو و درمان 64 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: 930 فقره پرونده در بخش دارو، درمان و دامپزشکی تشکیل شده که بر اساس آرای صادره متهمین پرونده به پرداخت جریمه نقدی به میزان 865 میلیون و 702 هزار ریال محکوم شده‌اند.

اقوامی درباره متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی افزود: در طی 8 ماهه اول سال جاری متوسط زمان رسیدگی در شعب کالا و خدمات 5 روز و در شعب بهداشت 8 روز بوده، این در حالیست که زمان رسیدگی در شعب کالا و خدمات 20 روز و در شعب بهداشت 20 روز مقرر شده است.

وی بر لزوم رسیدگی سریع بر پرونده‌های تخلفاتی تاکید کرد و گفت: این استان با توجه به مرزی بودن همواره در معرض قاچاق بوده که رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلفاتی عاملی بازدارنده در وقوع جرم می‌شود.

انتهای پیام

کد N614746

وبگردی