آفتاب

وکیلی: مجلس پذیرای اعتدال در وزارت علوم باشد

وکیلی: مجلس پذیرای اعتدال در وزارت علوم باشد

مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت:‌ مجلسی‌ها باید وزارتخانه علوم را در ادامه تفکر رئیس‌جمهور بدانند و آن را با دوره‌های قبل مقایسه نکنند. پس مجلس باید پذیرای اعتدال در وزارت علوم باشد.

محمد وکیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فرهادی ادامه دهنده راه آقای روحانی است و وزارتخانه علوم را با منش و روحیات رئیس جمهور اداره خواهد کرد البته این نکته بدان معنی نیست که وزیر جدید علوم کارش متفاوت از وزیر قبلی است اما عینا هم مثل او نخواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری بورسیه‌های غیرقانونی یادآورشد: مطالبه بررسی بورسیه‌های غیرقانونی و اعلام تعداد آن و شفاف‌سازی در صورت وجود داشتن،‌ دیگر یک مطالبه دانشجویی نیست بلکه به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و جامعه می‌خواهد قاطعانه با آن برخورد شود.

این فعال سیاسی رسانه‌ای با اشاره به رابطه مجلس و وزارت علوم تصریح کرد: ارتباط مجلسی‌ها با وزارتخانه علوم و وزیر جدید بستگی به انتظار آنها از این وزارتخانه دارد. اگر فکر می‌کنند که وزارتخانه آقای روحانی باید مثل دوره قبل باشد و به آن سبک و سیاق و روش اداره شود، اشتباه کرده‌اند. مجلس باید واقع‌بین باشد، ناظر بر رای اکثر جامعه قرار گیرد و گفتمان اعتدال را پذیرا باشد و با آغوش باز از آن استقبال کند.

انتهای پیام

کد N614371

وبگردی