آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ایران از حقوق مسلم خود در بحث انرژی هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد

ایران از حقوق مسلم خود در بحث انرژی هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به روند مذاکرات ایران و قدرت‌های جهانی در سالیان اخیر، به ایستادگی کشورمان در مقابل زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: ایران از حقوق مسلم خود در بحث انرژی هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شاهرود، اظهار کرد: نظام ما هرگز مخالف مذاکره نبوده بلکه ما مخالف زیاده خواهی کشورهای غربی هستیم.

وی تصریح کرد: کشور ما مخالف خواسته‌های فراتر از چارچوب های بین المللی و غیر منطقی قدرتهای جهانی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به پیشرفت های علمی ایران در چند دهه اخیر اشاره کرد و گفت: دانشمندان کشور ما با اتکا به داخل در سالیان اخیر پیشرفت های چشمگیری در همه علوم و از جمله در انرژی هسته‌ای داشته است.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه انرژی هسته ای حق مسلم ملت ما است،اضافه کرد: همانطور که مسوولان نظام اسلامی بارها تاکید کرده‌اند، کشور ما به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته ای است و هیچ قدرتی نمی تواند این حق مسلم را از ملت ما بگیرد.

سعیدی به ایستادگی های ملت ایران در مقابل دنیای استکبار اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی همانطوری که از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی نشان داده در همه زمینه ها و از جمله در زمینه های علمی به فعالیت و پیشرفت های خود ادامه می دهد و ذره ای از این حق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه نظام ما به دنبال سلاح هسته ای نیست، خاطرنشان کرد: در چند دهه گذشته همواره، رعایت ارزش های انسانی و الهی، گفتمان مسلط ملت ایران در همه عرصه‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ضمن تبریک روز دانشجو، به نقش جوانان و خصوصا دانشجویان در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: قشر دانشجو در همه این سال ها نقش زیادی در شتاب بخشی به پیشرفت های علمی ایران در عرصه های مختلف داشته اند.

سعیدی در خاتمه تاکید کرد: ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دنیای استکبار ،مهمترین شاخصه دانشجویان ایرانی بوده است.

انتهای پیام

کد N614104

وبگردی