آفتاب
حسینی:

گفتمان های دینی نقش زیادی در رفع شبهات اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان

گفتمان های دینی نقش زیادی در رفع شبهات اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان

بجنورد- دبیر اجرای گفتمان های دینی نهاد تبلیغات اسلامی در مرکز خراسان شمالی گفت: برگزاری گفتمان های دینی در سطح مدارس و دانشگاه ها نقش قابل توجهی در رفع شبهات اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدناصر حسینی صبح پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری گفتمان های دینی در مدارس شاخص و دانشگاه های خراسان شمالی، از برگزاری شش جلسه گفتمان دینی در هفته دوم آذر ماه در مدارس شهرستان بجنورد خبر داد و افزود: برگزاری این گفتمان های دینی از برنامه های دبیرخانه گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هستند که با حضور و سخنرانی روحانیان برجسته و پژوهشگران دینی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: گفتمان های دینی در سطح مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش یکی برنامه های جذاب و پر مخاطب است که از چند سال پیش در دستور کار نهاد تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

 حسینی اضافه کرد: این گفتمان ها از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دو سویه مبلغ و مخاطب به صورت گفتمانی در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی برگزار می شود.

دبیر اجرایی گفتمان های دینی مدارس شهرستان بجنورد اظهار داشت: این فعالیت به دنبال تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسائل فردی در حوزه دین و زندگی روزمره برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس است.

وی عنوان کرد: برگزاری گفتمان های دینی در سطح مدارس و دانشگاه ها نقش قابل توجهی در رفع شبهات اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان دارد.

حسینی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه های خراسان شمالی، اظهار داشت: این گفتمان ها با موضوعاتی از قبیل مهارتهای زندگی، عفاف و حجاب، روابط اجتماعی آسیب ها و چالشها، باید ها و نبایدها در روابط پسر و دختر و ... برگزار خواهد شد.

کد N612638

وبگردی