آفتاب
رئیس جمهور در نشست خبری بهره برداری خط ریلی ایران، تركمنستان و قزاقستان:

تشكیل كارگروه سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایران،تركمنستان و قزاقستان

تشكیل كارگروه سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایران،تركمنستان و قزاقستان

قطعا ملت سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان ‌از اینکه دولت‌ها برای افزایش روابط دوستانه اقداماتی را انجام داده‌اند خوشحال هستند.

رییس جمهور در نشست خبری مراسم بهره‌برداری خط ریلی ایران، ترکمنستان و قزاقستان با اشاره به شروع کارگروه مشترک سه جانبه سه کشور، گفت:در این جلسه کاگروه سه جانبه تصمیم گرفتیم در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی قدم‌های فعالی برداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن روحانی ادامه داد: در زمینه مسائلی چون تسهیل روادید و فعالیت‌های بانکی قدم‌هایی را برمی‌داریم و امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد باشیم.

رییس جمهور کشورمان با اشاره به روابط دوستانه سه کشور اظهار کرد: اجداد ما زمانی در کنار هم بودند و سه کشور دارای تاریخ و فرهنگ مشترک و منافع مشترک هستیم که باید این منافع روز به روز بیشتر کنیم.

روحانی گفت: امنیت و ثبات این سه کشور به هم گره خورده و ما باید آرامش را در منطقه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه به سه دولت و ملت این سه کشور بابت گام‌هایی که در راستای توسعه روابط دوستانه و توسعه روابط اقتصادی بیان داشته شده است تبریک می‌گویم، گفت: قطعا ملت سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان ‌از اینکه دولت‌ها برای افزایش روابط دوستانه اقداماتی را انجام داده‌اند خوشحال هستند.

کد N611820

وبگردی