آفتاب
حجت‌الاسلام موسوی‌لاری در جمع خبرنگاران؛

اصلاح‌طلبان با وحدت بیشتر در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند/ عارف مورد حمایت همه اصلاح‌طلبان است

اصلاح‌طلبان با وحدت بیشتر در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند/ عارف مورد حمایت همه اصلاح‌طلبان است

اصلاح ‌طلبان قرص و محکم در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و فعالیت خواهند کرد و با انسجام و وحدت بیشتر نسبت به گذشته در انتخابات حضور دارند.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: اصلاح‌طلبان قرص و محکم در انتخابات آینده مجلس شرکت می‌کنند و با انتظام و وحدت بیشتر نسبت به گذشته در انتخابات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالواحد موسوی‌لاری در حاشیه ششمین کنگره حزب اسلامی کار در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجمع روحانیون در انتخابات آتی مجلس شرکت می‌کند؟ گفت: حتما مجمع روحانیون در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر اینکه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس چگونه است؟ اظهار داشت: اصلاح ‌طلبان قرص و محکم در انتخابات آینده شرکت می‌کنند و فعالیت خواهند کرد و با انسجام و وحدت بیشتر نسبت به گذشته در انتخابات حضور دارند.

وزیر کشور دولت اصلاحات ادامه داد: البته طرح این مسائل خیلی زود است و یک سال تا انتخابات مجلس باقی است.

موسوی‌لاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی‌تان از حضور محمدرضا عارف در انتخابات مجلس چیست؟ تصریح کرد: آقای عارف یکی از نیروهای خوب و خوش‌سابقه جریان اصلاحات است.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر اینکه محمدرضا عارف بخشی از جریان اصلاحات است خاطر نشان کرد: اگر ایشان در انتخابات شرکت کنند٬ حتما مورد حمایت تمامی اصلاح طلبان قرار می‌گیرند.

کد N611194

وبگردی