آفتاب
حقیقت پور در گفتگو با مهر:

عربستان وارد قمار بزرگی شده است/ مقاومت ملت عامل موفقیت

عربستان وارد قمار بزرگی شده است/ مقاومت ملت عامل موفقیت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عملکرد و نقش آفرینی عربستان در کاهش بهای نفت گفـت: عربستان وارد قمار بزرگی شده است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر درخصوص تمدید توافق نامه ژنو گفت: اگر در وین توافق نهایی انجام می‌شد خوب بود اما وقتی شرایط فراهم نشد چاره ای جز تمدید مذاکرات وجود نداشت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی اصول تعریف شده‌ای دارد که از آن عدول نخواهد کرد حتی اگر این مذاکرات به هم بخورد ما از اصول خود عبور نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت و مسئولان ایران باید کمربندهای خود را برای اجرای اقتصاد مقاومتی محکم کنند گفت: ما مملکت را با نفت کمتر از این مقدار و بودجه‌های کمتر از این هم اداره کردیم؛ ملت ما اهل رمضان و محرم هستند، این آمریکایی‌ها هستند که  قدرت تحمل مشکلات اقتصادی را ندارد.

وی با انتقاد از عملکرد عربستان در راستای کاهش قیمت نفت گفت: عربستان وارد قمار بزرگی شده است که مطمئنا در این قمار پیروز نخواهد شد زیرا شرایط منطقه ای به ضرر آنهاست.

حقیقت پور ادامه داد: امروز انقلابیون تا حیات خلوت عربستان پیش رفته اند و در داخل این کشور هم نابسمانی‌هایی وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: هر کشوری که در این شرایط و پیچ تاریخی بیشتر مقاومت کند پیروز منطقه است و من معتقدم ملت ایران از این روحیه مقاومت برخوردارند.

کد N610520

وبگردی