آفتاب

تشکر سردار مومنی از مجلس

تشکر سردار مومنی از مجلس

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تقدیر از نمایندگان مجلس برای مصوبه اجباری شدن درمان فوری و بدون قید و شرط مصدومان حوادث رانندگی گفت: اجرای این مصوبه می‌تواند مرگ و میر بعد از صحنه تصادفات رانندگی را به نرم جهانی 20 درصد برساند.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسکندر مومنی گفت: برابر آمارهای پزشکی قانونی 50 درصد کشته‌های حوادث رانندگی در حین و یا در بیمارستان فوت می‌کنند.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس گفت: بر این اساس وزارت بهداشت موظف شد تا اقدامات لازم برای درمان فوری و بدون قید و شرط مصدومان حوادث و سوانح رانندگی را در همه واحدهای بهداشتی و درمانی، دولتی و غیردولتی و همچنین مسیر اعزام به مراکز تخصصی و مراجعات ضروری بعدی به عمل آورد.

رییس پلیس راهورناجا تصریح کرد: رای نمایندگان مجلس به این ماده واحده نشان از توجه ویژه نمایندگان مردم در خانه ملت به کاهش کشته‌های تصادفات رانندگی است.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا، وی در پایان اظهارامیدواری کرد که با اجرای درست این قانون توسط دستگاه‌های مربوطه سالانه شاهد کاهش حدود 4000 کشته تصادفات رانندگی باشیم.

انتهای پیام

کد N609652

وبگردی