آفتاب

انتقاد نماینده سمنان از نظام بانکی

انتقاد نماینده سمنان از نظام بانکی

یک عضو کمیسیون عمران گفت: در حکومت اسلامی به ازای هر 3000 نفر یک بانک و به ازای هر 50 هزار نفر یک مسجد ساخته شده است، آقای طیب‌نیا به داد اسلام برسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا خسروی در تذکر شفاهی به صداوسیمای استان سمنان خواستار اجرای اصل 15 قانون اساسی و پررنگ‌تر شدن زبان بومی در برنامه‌های رادیو و تلویزیون شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس خواستار گازرسانی به چند روستای حوزه انتخابیه‌اش شد.

وی ربا را مشکل زندگی مردم دانست و اظهار کرد: در حکومت اسلامی به ازای هر 3000 هزار نفر یک شعبه بانک و به ازای هر 50 هزار یک مسجد ساخته شده است. وزیر اقتصاد به داد اسلام برسید. یک بانک 17 میلیون تومان وام داده و به ازای آن منزل و دامداری وام گیرنده را به عنوان وثیقه در تملک در آورده و منزل وام گیرنده را به قیمت 170 میلیون تومان فروخته است و در حال حاضر در حال مذاکره برای تملک دامداری این فرد است این اتفاق یعنی نابودی مردم.

خسروی نسبت به فقدان تجهیزات و لوازم رادیوتراپی به ویژه تجهیزات پزشکی مداوای سرطان در بیمارستان‌های استان سمنان به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد.

نماینده مردم سمنان خطاب به رییس سازمان انتقال خون ایران متذکر شد: با اینکه استان سمنان صادرکننده خون است اما فاقد ماشین‌های خونگیری و تجهیزات سردخانه‌ای هستیم.

این عضو کمیسیون عمران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی از آخوندی خواست تا بروکراسی در شرکت‌های پایانه و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به کشاورزان و دریافت وجوه غیرمتعارف از آنان را متوقف کند.

انتهای پیام

کد N609346

وبگردی