آفتاب

روحانی/2/: رقم بودجه94، 219.6 هزار میلیارد تومان مشخص شد

روحانی/2/: رقم بودجه94، 219.6 هزار میلیارد تومان مشخص شد

رییس‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود در جمع مردم گرگان، گفت: علیرغم فشارها و مشکلاتی که برخی فکر می‌کنند، ما در سال جاری تمام بودجه استانی سراسر کشور را به طور کامل پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روحانی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته هیچ سالی نبوده است که در آذر ماه تمامی بودجه عمرانی استان توسط دولت پرداخت شده باشد، اظهار کرد: تا امروز بیش از 20 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی پرداخت کرده‌ایم و تا پایان سال بودجه عمرانی بیش از 30 هزار میلیارد تومان را پرداخت خواهیم کرد.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه بودجه سال آینده ما دارای رشد خواهد بود، خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی ما نیز همراه با رشد خواهد بود یعنی بودجه ما بر حسب منابع و مصارف 219 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: رقم 219.6 هزار میلیارد تومان در جلسه شب گذشته هیات وزیران برای بودجه سال آینده مشخص شد که البته ممکن است این رقم تا پایان هفته مختصر تغییری داشته باشد.

رییس‌جمهور همچنین تصریح کرد: بودجه عمرانی ما برای سال آینده 46.1 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

روحانی خطاب به جوانان گفت: ان‌شاءالله برای جوانان عزیزمان یعنی برای ازدواج و اشتغال‌شان در سال جاری و سال آینده پیش‌بینی‌هایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت این کشور باید توسعه به وجود آوریم و از رکود عبور کنیم، خاطرنشان کرد: اولین قدم‌ها را از رکود عبور کردیم و باید رونق اقتصادی به وجود آوریم و در رونق اقتصادی همه مردم، بخش خصوصی، عمومی، غیردولتی و دولتی باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و رونق قرار دهیم.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مسیر آینده کشور بدون تردید مسیر پیشرفت، توسعه و امیدواری خواهد بود، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران بدانید تعامل ما با دنیا و همسایگان‌مان روز به روز بیشتر خواهد شد و فردا دو رییس‌جمهور از ترکمنستان و قزاقستان به استان گلستان در مرز بین ایران و آسیای مرکزی برای افتتاح راه‌آهنی که گرگان را به ترکمنستان و قزاقستان و آسیای مرکزی متصل می‌کند، قدم خواهند گذاشت.

روحانی با بیان اینکه همه باید بدانند استان گلستان دالان توسعه کشور خواهد بود، افزود: ما نیازمند هستیم برای تحول هم در این استان و هم در سراسر کشور سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم اشتغال پایدار به وجود آوریم. شما می‌دانید که در همین راستا صدها شرکت ایرانی و خارجی برای شرایط ماه‌های آینده خود را آماده ورود به کشور ایران کرده‌اند.

ادامه دارد

کد N609000

وبگردی