آفتاب

رییس‌جمهور /1/:دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است

رییس‌جمهور /1/:دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است

رییس‌جمهور با بیان اینکه دست‌های توطئه‌گر در منطقه و جهان قیمت نفت را کاهش داده‌اند، اعلام کرد: ملت بداند دولت در هفته آینده لایحه بودجه را بدون کسری تقدیم مجلس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار کرد: همه ما پایبند به قانون هستیم و ملت یکپارچه در برابر فساد و قانون‌گریزی ایستادگی می‌کند و راه توسعه را ادامه می‌دهد.

رییس‌جمهور همچنین با اشاره به اینکه دولت به وعده‌های انتخاباتی خود وفادار است، خاطرنشان کرد: من وعده نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان را داده بودم و تا لحظه آخر پای وعده‌های خود ایستاده‌ام. من به نسل جوان کشور و به ویژه جوانان دانشجو وعده می‌دهم پای قول‌های خود خواهم ایستاد.

روحانی افزود: من پنج وزیر به مجلس معرفی کردم، اما لازم بود 50 وزیر معرفی می‌کردم. ما از وعده‌هایی که دادیم باز نخواهیم ایستاد. دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است. ما در دوران وحدت، اتحاد و اعتدال و فضای باز هستیم. ما به فرهنگ اعتدال و فرهنگ دوستی، برادری و اتحاد در کشور و فرهنگ تعامل با جهان را ادامه می‌دهیم. این راه را اسلام برای ما تعیین کرده و مردم پای پرچم وحدت و اتحاد ایستاده‌اند.

وی با بیان این‌که این روزها روز قانون، روز مدرس و روز قانون اساسی است، گفت: همه باید پایبند به قانون باشیم. قانون اساسی و قانون موضوعه کشور ریلی است که برای ما مشخص شده است. ما همه باید به قانون احترام بگذاریم. هیچ کس نباید از قانون تخلف کند. همه کسانی که دیروز یا امروز از قانون تخلف کرده و می‌کنند باید بدانند مردم یکپارچه در برابر فساد و قانون‌گریزی ایستادگی می‌کنند.

ادامه دارد...

کد N608962

وبگردی