آفتاب

ساندی اکسپرس:تروریست‌ها به دنبال حمله به 5 هواپیما در فرودگاه‌های اصلی اروپا هستند

ساندی اکسپرس:تروریست‌ها به دنبال حمله به 5 هواپیما در فرودگاه‌های اصلی اروپا هستند

یکی از روزنامه‌های انگلیسی در گزارشی مدعی شد، تروریست‌ها به دنبال انجام حملاتی علیه پنج هواپیما در فرودگاه‌های اصلی اروپا هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه ساندی اکسپرس نوشت: یکی از مقام‌های ارشد امنیتی فرودگاهی در انگلیس گفت: به ما اعلام شده که پنج هواپیما پیش از کریسمس مورد حمله شبه‌نظامیان تروریستی قرار می‌گیرند. ما به شدت از بابت این مساله هراسان هستیم. این تهدیدی حقیقی است که باید با آن مقابله کنیم. انتظار می‌رود که این حملات در فرودگاه‌های اصلی اروپا به وقوع بپیوندد. این تهدید علیه اروپاست. آمریکا اوضاع امنیتی خود را در سراسر تابستان بهبود داد اما ما نه. همگی انتظار یک فاجعه را به زودی دارند.

این مطلب در حالی منتشر شد که پیشتر نیز وزیر کشور انگلیس گفته بود این کشور احتمالا با بزرگترین تهدید حملات تروریستی مواجه خواهد شد و به همین دلیل تدابیر امنیتی شدیدی نظیر دستیابی سریع‌تر و بهتر به اطلاعات مسافران فرودگاه‌ها صورت گرفته و بازرسی از تمام چمدان‌ها با دستگاه‌های ویژه صورت می‌گیرد.

یک منبع آگاه در دولت انگلیس نیز درباره تدابیر امنیتی شدیدتر و سخت‌تر در فرودگاه‌های این کشور گفت: از ورود تمامی ابزار الکترونیکی به داخل هواپیما جلوگیری شده و آنها را نگه می‌دارند.

انتهای پیام

کد N608487

وبگردی