آفتاب
عزیزی در گفتگو با مهر:

حمله به منزل شیخ عیسی قاسم در ادامه حکم اعدام شیخ نمر است

حمله به منزل شیخ عیسی قاسم در ادامه حکم اعدام شیخ نمر است

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس با اشاره به حکم اعدام شیخ النمر از یکسو و حمله به منزل شیخ عیسی قاسم در بحرین از سوی دیگر گفت: این کشورها صدای مخالف را بر نمی تابند.

عزیزی در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش فشارها علیه گروه های شیعی در بحرین گفت: بحرین از مهره های عربستان در منطقه است و طبیعی است که سیاست های این کشور را در عرصه بین المللی پیگیری و دنبال کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلام هراسی و شیعه هراسی موضوع تازه ای نیست و به همین دلیل مدت هاست که کشورها غربی پروژه مقابله با گروه های اسلام گرای حقیقی را کلید زده اند.

وی تاکید کرد: اسلام واقعی و راستین خطر بزرگی برای وهابیت، تفکیری ها، عربستان و متحدان آمریکا در منطقه است و به همین دلیل شاهدیم این کشورها کوچکترین صدای مخالف را از این گروه ها تاب نمی آورند.

عزیزی با اشاره به حکم اعدام شیخ النمر از یکسو و حمله به منزل شیخ عیسی قاسم در بحرین از سوی دیگر گفت: این کشورها نه تنها صدای مخالف را بر نمی تابند بلکه هنگامی هم که منبع این مخالفت و اعتراض شیعیان باشند، برخوردی به مراتب شدیدتر می کنند.

وی افزود: این ها از تکرار انقلاب ایران می ترسند. عربستان و بحرین خود را رقیب ایران در منطقه می دانند و به همین دلیل از توسعه شیعیان در منطقه می هراسند و در برابر اعتراض های آن ها بیکار نمی نشینند.

کد N608406

وبگردی