آفتاب
فرماندار ویژه شهرستان بابل:

ایجاد زیرساخت ها، نقش مهمی در توسعه روستاها و ارتقاء وضعیت اقتصادی دارد

ایجاد زیرساخت ها، نقش مهمی در توسعه روستاها و ارتقاء وضعیت اقتصادی دارد

ایجاد زیرساخت ها و توسعه راه های روستایی، نقش مهمی در توسعه روستاها و ارتقاء وضعیت اقتصادی منطقه دارد و در همین راستا از اداره راه و شهرسازی انتظار می رود علاوه بر راهداری مستمر، طرح راهسازی در روستاها را به عنوان اولویت کاری دنبال کند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: ایجاد زیرساخت ها و توسعه راه های روستایی، نقش مهمی در توسعه روستاها و ارتقاء وضعیت اقتصادی منطقه دارد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل،با حضور نیاز آذری،نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی،ملائی،فرماندار ویژه شهرستان بابل،بازیاری،رئیس اداره راه و شهرسازی بابل و برخی از مسئولان محلی بخش بندپی شرقی بابل از راه روستائی روستاهای شورکش و بیست کتی بازدید بعمل آمد.

در این بازدید مقرر شدتا بهسازی وشن ریزی راه روستائی روستاهای شورکش و بیست کتی به طول حدود 2 اجرا گردد.

ملائی،در حاشیه این بازدیداظهارداشت: ایجاد زیرساخت ها و توسعه راه های روستایی، نقش مهمی در توسعه روستاها و ارتقاء وضعیت اقتصادی منطقه دارد و در همین راستا از اداره راه و شهرسازی انتظار می رود علاوه بر راهداری مستمر، طرح راهسازی در روستاها را به عنوان اولویت کاری دنبال کند.

در پایان این بازدید اعضای گروه بازدید کننده نماز را در منزل آقای عرب از اهالی این روستاها اقامه نموده و ناهار را در همین مکان صرف نمودند.

کد N608190

وبگردی