آفتاب
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛

دستاوردهای انقلاب را در عرصه سازندگی حفظ کرده‌ایم

دستاوردهای انقلاب را در عرصه سازندگی حفظ کرده‌ایم

آرزوی ما اعتلای كشور است و امروز باعث پویایی صنعت شده‌ایم به طوری كه بسیاری از قطعات صنعتی در داخل كشور تولید می‌شود كه حتی بهتر از نمونه خارجی آن می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دستاوردهای انقلاب را در عرصه سازندگی حفظ کرده‌ایم و دیگر نیازمند بیگانه نیستیم.

به گزارش ایلنا؛ سردار آبنوش معاون هماهنگ‌كننده قرارگاه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های این قرارگاه در دانشگاه شهید باهنر كرمان گفت: پس از دفاع مقدس‏ سپاه به خواست دولت و دستور رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) وارد بازسازی كشور شد و همه دولت‌ها از سپاه خواستند كه در سازندگی كشور آن‌ها را یاری كند.

وی ضمن بیان این كه وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است و با اشاره به سابقه حضور بسیج و سپاه در حفظ نظام و دستاوردهای آن‏ گفت: امروز دشمن در حوزه اقتصادی و رشد علمی ما را تهدید كرده است از این رو، سپاه وارد عرصه شده و دستاوردهای عظیمی برای كشور و مردم به دست آورده و دشمنان از همین دستاوردها ناراحتند و می‌سوزند.

آبنوش افزود: ما وقتی وارد عرصه نفت شدیم گفتند مرجع علم‏ نفت، اروپاست. این كار علم و تخصص می‌خواهد‎؛ مثل جنگ نیست. ولی به لطف خدا امروز به دست فرزندان انقلاب از عمق 5 هزار متری گاز استخراج می‌شود و پالایشگاه 15 و 16 با مهندسی تمام‌ایرانی ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگ‌كننده قرارگاه گفت: امروز بزرگراه طبقاتی صدر كه به دست همین فرزندان انقلاب در قرارگاه ساخته شده است به عنوان چهارمین ابرپروژه دنیا در سال 2014 معرفی شده است.

وی گفت: آرزوی ما اعتلای كشور است و امروز باعث پویایی صنعت شده‌ایم به طوری كه بسیاری از قطعات صنعتی در داخل كشور تولید می‌شود كه حتی بهتر از نمونه خارجی آن می‌باشد.

شایان ذكر است نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از تاریخ 9 تا 12 آذرماه در دانشگاه شهید باهنر كرمان برپا می‌باشد.

کد N607892

وبگردی