آفتاب

بیشه ابردرختان فناورانه سنگاپور +تصاویر

بیشه ابردرختان فناورانه سنگاپور +تصاویر

مکانی بر روی زمین وجود دارد که شما به سادگی می‌توانید در آن توقف کنید و مطمئن شوید آنچه می‌بینید رویا نیست. باغ Gardens by the Bay سنگاپور مکان عجیب و غریبی است که تاکنون ندیده‌اید.

به گزارش سرویس علمی ایسنا منطقه خراسان، در این باغ میلیاردها دلار برای فناوری باغبانی آن هزینه شده است. با این وجود دو و ویژگی آن بسیار قابل توجه است. درختان Supertree Grove شامل مجموعه‌ای از درختان سایبورگی غول‌پیکر و جنگل ابرها یک مکان گنبد مانند غول پیکر است که محیط زیست و آب و هوای کوهستانی را باز آفرینی کرده است. همچنین این مکان دارای بزرگ‌ترین آبشار داخلی در جهان است.

این باغ با چشم‌انداز شگفت‌انگیز در کناره ساحل خلیج مارینا در نزدیکی هتل Marina Bay Stand قرار گرفته است. درختان عجیب این باغ 25 تا 50 متر هستند و هر درخت به صورت عمود ساختمان را پشتیبانی می‌کند. سرخس‌ها، ارکیده و دیگر گیاهان بر روی این برج‌ها رشد کرده و بالا رفته‌ و اسکلتی ارغوانی ایجاد شده است.

این درختان با سلول‌های فتوولتائیک عملکرد فتوسنتز مانند درختان طبیعی دارند و انرژی خود را در داخل پارک منتشر و در زمان بارش باران آب باران را برای آبیاری و ذخیره‌سازی جمع‌آوری می‌کنند. برخی از آنها عملکردی مانند دودکش دارند و بخارهای موجود در پارک و زیست‌توده‌های زیرزمینی را خارج می‌کنند. شما می‌توانید با آسانسور این درختان را مشاهده کنید به طوری‌که پارک سنگاپور در زیر پاهای شما قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توان از طریق مسیری هوایی موسوم به راه آسمانی (Skyway)‌ در میان این ابردرختان قدم بزنید.

با قدم زدن در این پارک مکانی گنبد مانند با ابرهای کنترل شده مشاهده خواهید کرد. در این محیط دمای هوا 25-23 درجه سانتیگراد است. در این مکان گیاهان مدیترانه‌ای، استرالیایی، جنوب آمریکا و جنوب افریقا وجود دارد.

این مکان ساخته دست بشر و باز آفرینی دما، رطوبت و آب و هوای کوهستانی است و حدود 1000 تا 3000 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

همچنین برای دریافت هوای تازه می‌توان به قسمت بلندترین آبشار داخلی جهان رفت که حدود 35 متر است. برای دیدن قسمت مه گرفته و بالای آبشار از آسانسور استفاده می‌شود.

بلیط بازدید از این مکان 22.40 دلار است.

انتهای پیام

درختان Supertree Grove و مسیر هوایی جنگل فناورانه سنگاپور

بلندترین آبشار فضای سربسته جهان در پارک ابرها

درختان Supertree Grove در جنگل فناورانه سنگاپور

جنگل فناورانه سنگاپور

کد N607567

وبگردی