آفتاب
مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ:

ظرفیت‌های بسیج باید به عنوان یک بازوی توانمند در خدمت تولید و صنعت باشد

ظرفیت‌های بسیج باید به عنوان یک بازوی توانمند در خدمت تولید و صنعت باشد

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ گفت: بزرگترین دغدغه بسیج در بخش صنعت بالا رفتن تولید و پائین آمدن هزینه تولید در کنار کیفیت مطلوب است که این مهم با روحیه بسیجی محقق می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد باقر خزائی، در مجمع شورای عالی قشر کارگری با اشاره به حمایت این سازمان از پایگاه‌ها و بسیجیان اظهار کرد: بزرگترین دغدغه بسیج در بخش صنعت بالا رفتن تولید و پائین آمدن هزینه تولید در کنار کیفیت مطلوب است که این مهم با روحیه بسیجی محقق می‌شود. پایگاه‌ها و ظرفیت‌های بسیج باید به عنوان یک بازوی توانمند و کار آمد در خدمت تولید و صنعت باشد تا بتواند به عنوان یک نیروی راهبردی به اقتصاد کارخانه‌ها کمک کند.

در ادامه غلامرضا عباسی، رئیس کانون‌های عالی انجمن‌های صنفی ایران و رئیس هئیت مدیره مجمع شورای عالی قشر کارگری گفت: وفاق ملی با وجود بسیج امکان‌پذیر است، در کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که پایگاه بسیج فعال است زمینه اقتصادی و فرهنگی نیز پویاتر بوده است.

وی با اشاره به مقاومت کارخانه‌ها در دوران مقدس در دو جبهه جنگ نرم و اقتصادی افزود: کارگران بسیجی نیز هم‌اکنون در این دو جبهه در کنار مدیران نگذاشتند چرخ‌های صنعت کشور از حرکت بایستد.

عباسی با بیان اینکه ما از تحریم‌ها هیچ واهمه‌ای نداریم، بیان کرد: تهران الگو و نماد کشور است و ظرفیت‌های مهمی در تهران نهفته است که این ظرفیت‌ها باید در جهت ارتقای تولید استفاده شود.

در این جلسه فرماندهان حوزه و پایگاه‌ها مشکلات کارخانه‌ها و نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

کد N607420

وبگردی