آفتاب
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

اعتبارات تخصیص یافته جوابگوی لایروبی و مرمت قنوات‌ سمنان نیست

اعتبارات تخصیص یافته جوابگوی لایروبی و مرمت قنوات‌ سمنان نیست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اهمیت قنوات در استان کویری سمنان، اعتبارات تخصیص یافته جوابگوی لایروبی و مرمت قنوات این استان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سید مجید موسوی در جلسه بررسی روند پیشرفت طرح‌ها ، پروژه‌ها و میزان جذب اعتبارات عمرانی سازمان جهادکشاورزی استان در خصوص تامین اعتبار برای مرمت و لایروبی قنوات گفت: اعتبار مصوب استانی سال جاری 6400 میلیون ریال بوده که جوابگوی کلیه درخواست‌ها برای لایروبی و مرمت قنات در سطح استان نیست‌.

‌سید مجید موسوی بیان کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد بهره برداران و لزوم احیاء و مرمت این منبع آبی قرار است به میزان مشارکت و اعلان آمادگی بهره برداران، از اعتبارات بلاعوض ملی نیز برای این امر تامین اعتبار شود.

‌وی در خصوص اعتبارات عمرانی سال جاری جهادکشاورزی استان افزود: در سال جاری مبلغ 41 میلیارد ریال اعتبار از محل استانی و 2 درصد اعتبارات نفت برای سازمان جهاد کشاورزی استان مصوب شده ‌است که برای اجرای 47 طرح با 117 پروژه هزینه خواهد شد‌.

‌وی گفت: تخصیص شش ماهه اعتبارات تملکی استانی بیش از 16 میلیارد ریال است که تا‌کنون بیش از 11 میلیارد آن جذب شده است‌.

‌رئیس جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: همچنین از محل منابع ملی نیز 328 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی سازمان مصوب شده است و تاکنون حدود 80 میلیارد ریال تخصیص داده شده است که بیش از 90 درصد آن در طرح‌های آب و خاک هزینه خواهد شد‌.

‌انتهای پیام

کد N607367

وبگردی