آفتاب

پخت املت روی آنتن/ سری جدید «دیده شو» نوجوانان را می‌آزماید

پخت املت روی آنتن/ سری جدید «دیده شو» نوجوانان را می‌آزماید

تهیه کننده «دیده شو» از سری جدید این برنامه با حضور نوجوانان و چهره و خانواده‌هایشان خبر داد.

مسعود ساکت‌اف درباره سری جدید برنامه «دیده شو» که چندی است روی آنتن شبکه دو رفته است به خبرنگار مهر گفت: سری جدید برنامه «دیده شو»، هر هفته یک موضوع را دنبال می کند که مربوط به دغدغه ها و معضلات قشر نوجوان است و به مسایلی همچون ترس، اضطراب و اعتیاد می پردازد.

وی ادامه داد: ما روزهای سه شنبه در برنامه یک نوجوان را به همراه خانواده یا معلمش دعوت می کنیم و در کنار این افراد یک مشاور نیز در برنامه حضور دارد و با آنها درباره موضوع برنامه و مسایل نوجوانان صحبت می شود. همچنین روزهای چهارشنبه نوجوانان موفق را به برنامه دعوت می کنیم که درباره موضوع هفته با آن نوجوانان صحبت می کنیم.

تهیه کننده برنامه «دیده شو» با اشاره به ویژگی هایی که برنامه در روزهای مختلف دارد، بیان کرد: روزهای چهارشنبه از مهمان نوجوانمان بدون هرگونه هماهنگی، می خواهیم هنر یا مهارتی را همانند خیاطی، برق کاری، نجاری و... انجام دهند و ممکن است مهمان برنامه این مهارت را بلد نباشد. 

ساکت اف همچنین به حضور مهمان چهره در سری جدید «دیده شو» اشاره کرد و ادامه داد: روزهای پنجشنبه مهمانان چهره را به همراه خانواده آنها به برنامه دعوت می کنیم و به غیر از گفتگو با آنها درباره موضوع روز برنامه و دغدغه هایی که برای نوجوانان مطرح است، از آنها بدون هرگونه هماهنگی می خواهیم یک کارجمعی نیز انجام دهند. این کار می تواند درست کردن یک غذای ساده مثل املت و آشپزی و یا نوعی بازی مثل بادبادک درست کردن باشد.

برنامه «دیده شو» کاری از گروه نوجوان شبکه دو است که روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 18:30 به صورت زنده روی آنتن می رود.

مجریان این برنامه کیوان ساکت اف، اشکان خیل نژاد، محمد اله دادی و نازنین پیرکاری هستند.

کد N606794

وبگردی