آفتاب

اعترافات تروریست هندی داعش

اعترافات تروریست هندی داعش

یک تروریست هندی که به تازگی توسط سرویس امنیتی این کشور دستگیر شده اعترافات هولناکی از جنایات گروه تروریستی داعش انجام داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: این تروریستِ اهل شهر بمبئی در حالی که از مرز سوریه با ترکیه وارد این کشور شده بود پس از ورود دستگیر و تحویل نیروهای امنیتی هندوستان شده است.

به گزارش خبرگزاری راشاتودی، این هندی عضو سابق داعش اعتراف کرده دست‌کم 55 نفر را شخصاً به قتل رسانده و پس از اینکه دیگر هیچ پولی بابت آدمکشی به وی پرداخت نشده، این گروه را رها کرده و به هندوستان برگشته است.

گروه‌های تحقیقاتی هندی بلافاصله پس از دستگیری این عضو سابق داعش وارد اسلامبول شده و از آنجا وی را به شهر کالایان که زادگاه وی است، رساندند تا از او بازجویی کنند. مقامات فرودگاهی در شهر کالایان اعلام کرده‌اند نام این تروریست هندی عاریب ماجد است.

روزنامه هندوستان تایمز در خبری اعلام کرده داعش با پرداخت دو هزار دلار به ماجد او را به بهانه درمان راهی هند کرده تا به عملیات تروریستی در این شهر دست بزند.

خود ماجد می‌گوید با دیدن بیش از 20 هزار وبسایت تروریستی و تکفیری تصمیم گرفته وارد تشکیلات داعش شود. او اعتراف کرده در پوشش زائر وارد عراق شده و هزینه سفرش را هم داعش پرداخت کرده است. وی ابتدا به بغداد و سپس به فلوجه در غرب عراق رفته و سپس در جنایات داعش شرکت کرده است.

انتهای پیام

کد N606627

وبگردی