آفتاب

«رسوایی 2» بهار 94 جلوی دوربین می‌رود/ پیش‌تولید از زمستان

«رسوایی 2» بهار 94 جلوی دوربین می‌رود/ پیش‌تولید از زمستان

فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی مسعود ده نمکی بهار 94 جلوی دوربین می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ده نمکی که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «رسوایی 2» را دریافت کرده است، قرار است این فیلم را بهار 94 جلوی دوربین ببرد البته این فیلم قرار بود پس از پایان پخش سریال «معراجی ها» جلوی دوربین برود.



ده نمکی عجله ای برای رساندن این فیلم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر ندارد و با توجه به اینکه قرار است پیش تولید این پروژه سینمایی اواخر زمستان آغاز شود، این امکان دیگر چندان میسر نیست که این بار هم فیلم ده نمکی به اکران نوروزی برسد.



داستان «رسوایی 2» مضمونی عرفانی و اخلاقی دارد و از زمانی آغاز می شود که روحانی داستان «رسوایی 1» از شهر خود خارج شده و به یک شهر فرضی سفر می کند.





شنیده ها حاکی از آن است که شخصیت اصلی داستان در «رسوایی» که نقش آن را اکبر عبدی بازی می کرد، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارد اما اینکه باز هم در لباس روحانیت حاضر شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.



«رسوایی» چهارمین اثر مسعود ده نمکی است که در سال 91 ساخته شده است و داستان دختری به نام افسانه ساکن جنوب شهر است که علاقه‌مند به حضور در جامعه با ظاهری متفاوت است. خانواده وی از طرف آقاشریف که بدهکار و صاحبخانه آن ها است، تحت فشار هستند. آقاشریف که مردی میانسال و مجرد (به دلیل فوت همسر) است، علاقه‌مند به ازدواج با افسانه است و ....



اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی و مریم کاویانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی بودند.





کد N605282

وبگردی