آفتاب
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

نق زدن سیاسی، انسان را مدرس‌وار نمی‌کند

نق زدن سیاسی، انسان را مدرس‌وار نمی‌کند

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مدرس با دشمن کیان مملکت درافتاد اما نق زدن سیاسی که این روزها اتفاق می‌افتد انسان را مدرس‌وار نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا سلیمی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی التزام به اخلاق در میدان فعالیت‌های سیاسی در سالروز شهادت مدرس را درس‌آموز دانست.

به گفته نماینده مردم محلات و دلیجان، سیاه‌چاله بی‌مروتی، حق کشی و ظلم به هم نوع، استفاده از رانت‌های قدرت و ثروت برای تثبیت خود، بکارگیری امپراطوری رسانه‌ای، استفاده از رانت قدرت برای ثروت اندوزی را از جلوه‌های بداخلاقی سیاسی در مکتب مدرس دانست.

وی با اشاره به ساده زیستی شهید مدرس، گفت: ساده زیستی از ویژگی‌های بارز مدرس حتی پس از نشستن بر کرسی قدرت بود. ثروت افسانه‌ای صاحب منصبانی که چند دهه دارای مسئولیت بودند آیا با شعار وا مدرسای آنان مغایرت ندارد؟

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، حق‌گویی را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید مدرس برشمرد و افزود: ویروس حق‌گویی و حق طلبی قبل از مدیریت در برخی افراد و سیاستمداران به مانند این می‌ماند که فردی در سازمان هواشناسی خدمت کرده باشد و مدتی پیشگویی از این وضعیت بیان کند ولی به محض قرار گرفتن همان فرد در یک مسئولیت حق‌گویی و حق‌طلبی رنگ باخته و تمایل به چپ چپ و راست راست بدون هر مانعی اتفاق می‌افتد.

یه گقته وی، خودباوری و نگاه به درون از دیگر ویژگی‌های شهید مدرس بود و وی از عمق وجود معتقد به اسلامی سیاسی، متکی بر نیروهای داخلی بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان خطاب به روشنفکران غرب‌زده هشدار داد: بدانید سراب غرب جز افزودن بر عطش وابستگی و برزخ ندامت حاصل دیگری ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش میزان برگشت چک‌های بانکی را سرسام‌آور دانست و افزود: بر اساس گزارش سازمان‌های رسمی داخلی و بین‌المللی طی چند ماه گذشته بیش از 35 هزار میلیارد تومان چک برگشتی داشته‌ایم. همچنین برگشت 523 هزار فقره چک بانکی با مبلغی بالغ بر 6 هزارمیلیارد تومان علامت خوبی به مسئولان نمی‌دهد. به این مسائل باید تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی و رشد منفی صنعت نیز باید افزوده شود.

انتهای پیام

کد N605017

وبگردی