آفتاب
در سایت تازه تاسیس رییس دولت‌های نهم و دهم؛

مطالب نسبت داده شده به احمدی نژاد تکذیب شد

مطالب نسبت داده شده به احمدی نژاد تکذیب شد

چندی پیش سایت جهان نیوز با این عنوان که " چگونه احمدی نژاد، علی مطهری را نماینده مجلس کرد؟" مدعی شده بود که احمدی نژاد در تحلیلی در خصوصص انتخابات آتی مجلس تاكید كرده كه مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان خواهد بود.

سایت تازه تاسیس دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم کار خود را با تکذیب مطالب نسبت داده شده به احمدی نژاد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم که به تازگی نسخه آزمایشی آن شروع به کار کرده نوشت: " مطالب نسبت داده شده به دکتر احمدی نژاد بی اساس و کذب است.

در ادامه‌ی بی اخلاقی‌های رسانه‌ای و تکرار مطالب دروغ و بی اساس نسبت داده‌شده به دکتر احمدی‌نژاد؛ رئیس جمهور سابق کشورمان، امروز شنبه نیز یک سایت خبری مطالب کذب و خلاف دیگری را به ایشان منتسب کرده است که متاسفانه برخی از رسانه ها نیز اقدام به انتشار آن نموده اند. این در حالی ست که دکتر احمدی نژاد مطلقا درباره مسایل سیاسی کشور و اشخاص اظهار نظر نکرده اند. بنابرین گزارش سایت جهان نیوز برخی اکاذیب را منتشر کرده بود.

به گزارش ایلنا،‌ چندی پیش سایت جهان نیوز با این عنوان که " چگونه احمدی نژاد، علی مطهری را نماینده مجلس کرد؟" مدعی شده بود که احمدی نژاد در تحلیلی پیرامون انتخابات آتی مجلس تاكید كرده كه مجلس دهم در اختیار اصلاح طلبان خواهد بود.

همچنین در این سایت تاکید شده بود که احمدی‌نژاد با اشاره به مواضع علی مطهری در مجلس گفته بود که اصولگرای واقعی، علی مطهری است. او یك مرد است و حرف خود را رك و راست مطرح می كند.

کد N604809

وبگردی