آفتاب

زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری‌ با نیروهای رژیم صهیونیستی

زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری‌ با نیروهای رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی از وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی در کرانه باختری، نوار غزه و رام‌الله و زخمی شدن چندین فلسطینی در این درگیری‌ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الآن، منابع فلسطینی اعلام کردند که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در غرب رام‌الله رخ داد و نیروهای اسرائیلی اقدام به شلیک گاز اشک‌آور به سمت فلسطینی‌ها کردند که باعث احساس خفگی در میان آنها شد.

همچنین شش فلسطینی در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی با گلوله‌های پلاستیکی و صوتی در رام‌الله زخمی شدند.

این درگیری‌ها پس از آن رخ داد که نیروهای رژیم صهیونیستی ورودی‌های شهرک "بیتللو" در غرب رام‌الله را بسته بودند.

همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به سمت قایق‌های صیادان فلسطینی در دریای "السودانیه" در شمال نوار غزه آتش گشودند.

در پی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به شمال "بیت لاهیا" در نوار غزه نیز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی زخمی شد. به گزارش منابع پزشکی حال این جوان فلسطینی وخیم است.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به سمت منازل و مزارع فلسطینی‌ها در شهرک "خزاعه" در شرق استان خانیونس در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

همچنین نیروهای اسرائیلی اقدام به سرکوب تحصن مسالمت‌آمیز ساکنان خیابان «الشهداء» در مرکز شهر الخلیل کردند که به خاطر بسته شدن این خیابان از 9 روز پیش و محاصره آن توسط اسرائیلی‌ها تجمع کرده بودند.

در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی با گاز اشک‌آور و گلوله‌های صوتی ده‌ها فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

درگیری‌های شدیدی نیز میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه «البقاع» در شرق بیت لحم رخ داد و نیروهای رژیم صهیونیستی با گاز اشک‌آور و گلوله‌های صوتی به سمت فلسطینی‌ها یورش بردند.

چهار تن از جوانان فلسطینی در این درگیری‌ها زخمی شدند.

همچنین تندروهای صهیونیست مدرسه‌ای در قدس را به آتش کشیده و شعارهای نژادپرستانه را بر روی آن نوشتند. نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین هفت فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند و بازداشت‌شدگان را به مکانی نامشخص انتقال دادند.

انتهای پیام

کد N604799

وبگردی