آفتاب
تولیت آستان حضرت معصومه (س):

نقش زنان از صدر اسلام، بی‌بدیل بوده است

نقش زنان از صدر اسلام، بی‌بدیل بوده است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مسئولیتی که از صدر اسلام برای بانوان تبیین شده، نقش بی بدیل بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مسئولیتی که از صدر اسلام برای بانوان تبیین شده، نقش بی بدیل بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، در دیدار با معصومه آباد، آزاده دوران دفاع مقدس با بیان این‌که «صفا، ایمان، اعتقاد، سلامت و عشق و ارادت شما به اسلام و ولایت مایه سرافرازی است» افزود: این ایفای نقش در حقیقت ادامه راهی است که از یک زن مسلمان و شیعه انتظار می‌رود.

سعیدی، خطاب به خالق اثر و کتاب «من زنده‌ام»، گفت: در طول تاریخ اسلام زنان بزرگی درخشیدند که مایه مباهات اسلام و تشیع بوده‌اند؛ نقش زنان در ایجاد و ادامه انقلاب اسلامی همانند نقش حضرت خدیجه سلام الله علیها در حمایت از پیامبر(ص) و حضرت زینب سلام الله علیها در کربلا بوده است.

وی با اشاره به اهدای حکم خادم افتخاری برای خانم معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: انتخاب نام شما پس از تولد و نیت خانواده جهت خادم شدن در بارگاه حضرت معصومه سلام الله علیها انگیزه مضاعف جهت صدور حکم خادم افتخاری شما شد.

سعیدی در ادامه با اشاره به مورد امتحان واقع شدن حضرت ابراهیم علیه السلام توسط خداوند گفت: پس از برگزاری امتحانات سخت، برای حضرت ابراهیم علیه السلام، هدیه خادم شدن در کعبه به وی و فرزندش اسماعیل علیه السلام توسط خداوند عطا شد و این نتیجه زحمات حضرت ابراهیم علیه السلام در راستای ایفای درست مسئولیت‌هایش بود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)خطاب به خانم آباد اظهار کرد: شما که در جوانی در راه حفظ اسلام و انقلاب دچار مرارت و سختی در اسارت دشمن بعثی شده‌اید، مدال خادم افتخاری دریافت می‌کنید تا با حضور در بارگاه کریمه اهل بیت سلام الله علیها، خادم لایقی باشید و امیدوارم همه بتوانیم با عنایت خداوند، به وظیفه خود عمل کنیم و آبرومند این حرم باشیم.

در ادامه این مراسم، معصومه آباد، از کتابخانه و مخزن کتاب‌های خطی آستان مقدس حضرت فاطمه سلام الله علیها دیدن کرد.

انتهای پیام

کد N603326

وبگردی