آفتاب
خسروی در نطق میان دستور؛

نگاه آبگوشتی به توانایی داخلی را کنار بگذارید

نگاه آبگوشتی به توانایی داخلی را کنار بگذارید

تیم مذاکره‌کننده هسته ای ما حداکثر تلاش خود را کرد و زیاده‌خواهی طرف مقابل را به اثبات رساند. پیشنهاد می‌کنم در دور بعدی، مذاکرات به صورت زنده از تلویزیون‌های دنیا پخش شود تا این موضع تقویت شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما حداکثر تلاش خود را کرد و زیاده‌خواهی طرف مقابل را به اثبات رساند. پیشنهاد می‌کنم در دور بعدی، مذاکرات به صورت زنده از تلویزیون‌های دنیا پخش شود تا این موضع تقویت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ علیرضا خسروی با بیان اینکه دندانه کلید تدبیر و امید دولت با رای اعتماد به فرهادی تکمیل شد گفت: کلید روحانی یک دندانه کم داشت که با رای قاطع نمایندگان این دندانه هم تکمیل شد. در این ماراتن و اعلام پیاپی وزرا  برنده اصلی ملت مقاوم ایران هستند که هوشمندانه مذاکرات و اظهارات را دنبال کرده‌اند و منتظر سوت پایان ماندند اما دولت نیز برنده بود چراکه در تمامی صحبت‌ها از حق مسلم مجلس در آرای وزرا تاکید داشت و سعی کرد از حاشیه‌پردازی بپرهیزد.

نماینده مردم سمنان افزود: تیم مذاکره‌کننده  هسته‌ای ما حداکثر تلاش خود را کرد و زیاده‌خواهی طرف مقابل را به اثبات رساند. پیشنهاد می‌کنم در دور بعدی، مذاکرات به صورت زنده از تلویزیون‌های دنیا پخش شود تا این موضع تقویت شود.

خسروی یادآور شد: امروز شاهدیم کشورهای جهان سوم خارج از کشورهای بزرگ دست به خلاقیت می‌زنند و توزیع قدرت به گونه‌ای شده که تنها کشورهای پیشرفته نمی‌توانند دنیا را مدیریت کنند و در این فضای به وجود آمده و درست در روزی که هواپیماهای بدون سرنشین RQ170 در آسمان ایران می‌درخشید، صحبت از رقابت قورمه‌سبزی و آبگوشت با دنیا جفا به دانشمندان و مخترعان ایرانی می‌باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:  نگاه آبگوشتی به توانایی داخلی را کنار بگذارید. به وزیر نیرو می‌گویم که خاورمیانه مستعد جنگ آب است و کشور ایران با داشتن حداقل 15 همسایه بیشترین تعداد همسایه را پس از کشورهای روسیه و چین در دنیا دارد. باید فکری به حال آب‌های مرزی و انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی بکنیم.

کد N603197

وبگردی