آفتاب
حسینی به مهر خبر داد:

دومین شکست تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول کشور

دومین شکست تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول کشور

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم والیبال سفیر قم از دومین شکست تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: نماینده والیبال قم در نبردی نفس گیر در مشهد برابر میزان فردای مشهد مغلوب شد.

سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه با برگزاری چند مسابقه، هفته دوم خود را سپری کرد و تیم والیبال سفیر قم در دومین گام شکست را پذیرا شد.

وی گفت: در این مسابقه تیم‌های سفیر قم و میزان فردای خراسان رضوی در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم از تیم‌های مدعی صعود به مرحله پلی آف محسوب می‌شدند اما شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که سفیر با وجود نیاز به دشت نخستین برد فصل، دست خالی میدان را ترک کرد.

سرپرست تیم والیبال سفیر قم افزود: در این مسابقه شاگردان فرید آخوند‌زاده مربی گیلانی سفیر ۳ بر صفر برابر میزان مشهد شکست خوردند در حالی که سفیر در نخستین دیدار خود در سالن بهزیستی قم، ۳ بر یک برابر کاله جوان آمل مغلوب شده بود.

حسینی بیان داشت: سفیر امسال برای سومین سال متوالی نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور است در شرایطی که در ۲ فصل گذشته با وجود ارائه نمایشی درخور توجه نتوانست جواز حضور در پلی آف را کسب کند با این حال آن‌ها امسال امیدوار به کسب بهترین نتیجه خود در ۳ سال اخیر هستند.

وی عنوان کرد: مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از ۲۸ آبان با شرکت ۱۸ تیم در قالب ۲ گروه ۹ تیمی آغاز شده و تیم سفیر قم نظیر سال‌های گذشته، نماینده قم در این مسابقات است.

سرپرست تیم والیبال سفیر قم تصریح کرد: در این مرحله تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند تا تکلیف ۴ تیم صعود کننده از هر گروه به مرحله پلی آف مشخص شود و این در حالی است که سفیر فصل گذشته با بداقبالی نتوانست خود را به پلی آف برساند.

حسینی خاطرنشان کرد: در مرحله گروهی تیم والیبال سفیر قم با تیم‌های میزان فردا مشهد، شهرداری نیشابور، کاله جوان آمل، ‌ عقاب نهاجا، شهرداری ۱۸ خرداد پیشوا، شهرداری جوان ارومیه، ‌ ملوان و پدافند تهران در گروه نخست قرار گرفته است.

کد N602385

وبگردی