آفتاب
آیت الله مجتهد شبستری:

تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه کار بهبود وضعیت اقتصادی کشور است

تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه کار بهبود وضعیت اقتصادی کشور است

تبریز – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه کار بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه نباید برای حل مشکلات اقتصادی چشمانمان به دروازه‌های خارج دوخته شود، ادامه داد: عمل به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص مقاومت اقتصادی نتیجه ای جز بهبود وضعیت اقتصاد و افزایش تولید و رفاه مردم نخواهد داشت.

وی سپس با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی چشم دیدن ایران قدرتمند را ندارند، گفت: فشار اقتصادی و تحریم به عنوان عاملی مهم برای متوقف کردن پیشرفت ایران است که این موضوع را می توان با اجرای دقیق و صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی جبران کرد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با طرف های ۱+۵ گفت: پس از ۱۰ دور مذاکرات فشرده با گروه ۱+۵، مذاکرات پایان نیافت و برای ۷ ماه دیگر تمدید شد ولی برای ملت ایران مبرهن است که به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای از زیاده‌ خواهی طرف های غربی ناشی می شود.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا با سیاست دوگانه در خصوص ایران به جایی نمی رسند، گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا و دوستانش بیش از همه ضرر می ‌کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه به دهم آذر و شهادت آیت ‌الله مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس باید همواره مثل ایشان باشند و فکرشان فقط خدمت به مردم باشد و ساده زیستی، شجاعت، درایت، عدالت‌طلبی، استقلال‌طلبی و اخلاق در نمایندگان موج زند.

وی ادامه داد: اکثر نمایندگان مجلس در خط ولایت حرکت می‌ کنند و باید از دقت نمایندگان مجلس در خصوص رای اعتماد به وزیرعلوم قدردانی کرد.

کد N602287

وبگردی