آفتاب
با هشدار به آل خلیفه برگزار شد؛

تظاهرات باشکوه مردم بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم

تظاهرات باشکوه مردم بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم

دهها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم بحرین امروز پس از پایان نماز جمعه در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و در محکومیت اهانت اخیر آل خلیفه به رهبر شیعیان این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری اللوءلوء، دهها هزار بحرینی امروز با وجود بارش شدید باران و حضور نیروهای امنیتی سرکوبگر آل خلیفه پس از پایان نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الدراز با آیت الله شیخ عیسی قاسم ابراز همبستگی کردند.

حضور دهها هزار نفری مردم بحرین در این تجمع عظیم در حالی بود که نیروهای امنیتی آل خلیفه، این منطقه را با ایجاد ایستهای بازرسی در تمام راههای منتهی به آن به محاصره خود درآورده بودند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز با وجود بارش شدید باران با سر دادن شعارهایی بر پایبندی خود به تبعیت از رهبران دینی خود تاکید کرده و اقدامات رژیم علیه بزرگترین مرجعیت دینی در بحرین را محکوم کردند.

مردم بحرین در این تجمع به رژیم آل خلیفه هشدار دادند که هرگونه اقدامی که به آیت الله قاسم خدشه و ضربه وارد کند، کشور را در تونل تاریک وارد خواهد کرد.

محمد الغریفی از علمای بحرینی در این تجمع مردمی تاکید کرد همبستگی مردم با آیت الله قاسم نشان داد که مردم در تمام شرایط پیرو رهبران دینی خود هستند.

کد N602236

وبگردی