آفتاب

مرگ عجیب مردی پس از خواستگاری دختری برای پسرش

مرگ عجیب مردی پس از خواستگاری دختری برای پسرش

یک مرد که پس از خواستگاری دختری برای پسرش مزاحم خانواده آنان می‌شد به قتل رسید.

به گزارش ایران، صابر عباس‌زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: درخصوص کشف جسد مردی 58ساله و باتوجه به تحقیقات پلیسی از خانه‌ای که قربانی جنایت با ساکنان آنجا در ارتباط بوده است در منطقه آبرسان تبریز شناسایی و زوج صاحبخانه دستگیر شدند. عباس‌زاده افزود: در بازرسی از این خانه خودروی پیکان که احتمال داده می‌شد، جسد توسط آن به محل حمل شده، برای بررسی بیشتر به آگاهی منتقل شد.
وی ادامه داد: از هر دو زوج تحقیقات لازم به عمل آمد، آنها لب به اعتراف گشوده و زن خانه‌دار اعلام کرد مدت 9 ماه پیش قربانی به عنوان خواستگار دخترم برای پسرش به خانه ما آمد و از آن زمان به بعد آغاز به مزاحمت با تلفن و به صورت حضوری کرد تا اینکه ساعت هشت شب جنایت وقتی به خانه‌مان می‌آمدم دیدم قربانی جلوی در است و به زور وارد خانه شده و تهدید کرد اگر داد و بیداد کنی با چاقو تو را می‌زنم، از این‌رو پس از حضور وی در خانه بلافاصله دخترم تلفنی به شوهرم اطلاع داد و او به خانه آمد و با هم درگیر شدیم و او را با شال گردن خفه کرده و به قتل رساندیم.
این مقام پلیسی عنوان کرد: این زن در ادامه اعترافات خود گفت بعد از جنایت‌ با پسری در فامیل تماس گرفتیم و جسد قربانی را در صندوق عقب خودروی پیکان گذاشته و به اتوبان شهید کسایی منتقل و رها کردیم. رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: هر سه متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
کد N602005

وبگردی