آفتاب

هنیه: توطئه‌های دشمنان علیه غزه محکوم به شکست است

هنیه: توطئه‌های دشمنان علیه غزه محکوم به شکست است

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که تمامی توطئه‌های دشمنان علیه باریکه غزه محکوم به شکست است، زیرا غزه بسیار بزرگ تر از این توطئه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اسماعیل هنیه در بیانیه‌ای مطبوعاتی قبل از اقامه نماز جنازه بر پیکر شیخ زیاد عنان، یکی از شخصیت‌های برجسته فلسطینی در غزه در مسجد ابو خضره اظهار داشت که توطئه‌های دشمنان علیه غزه راه به جایی نمی‌برد و محکوم به شکست است.

هنیه تاکید کرد که برخی در حال توطئه چینی علیه غزه به سبب حمایت از مقاومت و پایبندی به اصول و آرمان‌های ملی فلسطین هستند، اما این طرف‌ها باید بدانند که غزه بسیار فراتر از این توطئه‌ها است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی خاطرنشان کرد که ساکنان قدس منتظر مردم غزه هستند تا برای آزاد سازی این شهر مقدس به پا خیزند. هنیه اظهار کرد: «اخیرا برخی ساکنان غزه که از مسجد الاقصی بازدید کردند، می‌گفتند زمانی که ساکنان بیت‌المقدس متوجه شدند که ما اهل غزه هستیم، به ما گفتند که منتظریم تا قدس و مسجد الاقصی به دست شما آزاد شود.»

در مراسم تشییع پیکر پاک شیخ زیاد عنان شمار زیادی از رهبران حماس، نمایندگان پارلمان فلسطین، شخصیت‌های بارز فلسطینی و هزاران نفر از شهروندان فلسطینی حضور داشتند. شیخ عنان یکی از یاران و دوستان نزدیک شیخ احمد یاسین، بنیانگذار جنبش حماس بود.

انتهای پیام

کد N601766

وبگردی