آفتاب
یک فعال دانشجویی:

دانشجویان انتظار دارند‌ وزیر جدید مجری قول‌های دولت به جامعه دانشگاهی باشد

دانشجویان انتظار دارند‌ وزیر جدید مجری قول‌های دولت به جامعه دانشگاهی باشد

دبیرکل اتحادیه‌ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد تصریح کرد: دولت تدبیر و امید قول‌هایی به جامعه دانشگاهی داده است که دانشجویان منتظرند از طریق وزیر جدید به اجرا برسد.

داراب بازیار عبدالسلیمانلو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قطعاً دولت تدبیر و امید با پیشنهاد جناب آقای فرهادی به دنبال به انجام رساندن اهداف و وعده‌هایی است که به جامعه دانشگاهی داده است. در واقع معرفی او نشان داد که دولت از سیاست جامع خود برای وزارتخانه علوم کوتاه نیامده است.

وی با اشاره به انتخاب آقای فرهادی به عنوان وزیر علوم، افزود: حالا که پس از مدت‌ها و تحمل مسائل آقای فرهادی توانستند صدارت وزرات علوم را به دست آورند،‌ ما دانشجویان انتظار داریم که ایشان در ابتدای امر به فکر ثبات جامعه دانشگاهی و نشاط آن باشند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: وزیر جدید علوم توجه کندکه برطرف شدن فضای امنیتی افزایش نشاط دانشگاهی و علمی نه تنها خواست دولت، بلکه خواست اکثریت مردم و خود جامعه دانشگاهی است. دولت قول‌هایی به دانشجویان داده و از طریق آقای فرهادی باید به انجام برسد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هم در حوزه سیاسی و هم در حوزه علمی امیدواریم که دیگر شاهد خانه نشینی اساتید مجرب و مسائل دانشجویی امنیتی نباشیم تا از این طریق بتوانیم جلوی خروج نخبگان و اساتید علمی کشور را بگیریم.

انتهای پیام

کد N601693

وبگردی