آفتاب
سرمربی تیم آمریکایی:

کشتی به بهبود روابط ایران و آمریکا کمک می‌کند

کشتی به بهبود روابط ایران و آمریکا کمک می‌کند

سرمربی تیم کشتی باشگاهی تایتان کوری آمریکا با بیان اینکه کشتی تاثیر مهمی در بهبود روابط میان ایران و آمریکا دارد، گفت: از اینکه به عنوان اولین تیم امریکایی در پایتخت کشتی ایران مبارزه می کنیم احساس غرور داریم.

به گزارش خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اریک بوید در حاشیه برگزاری اولین دور رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در جویبار مازندران در خصوص سطح این رقابت ها اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار خوب است و شاهد حضور کشتی گیران خوبی در این رقابت ها بودیم. ما نیز بسیار هیجان زده هستیم که در شهر جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران به روی تشک می رویم و مبارزه می کنیم.

نماینده کشتی آزاد آمریکا در جام باشگاهی جهان افزود: از میان قهرمانان کشتی این شهر امام علی حبیبی را که قهرمان المپیک است به خوبی می شناسم، ایران تاریخ بی سابقه ای در جهان دارد و همواره در کشتی جهان حرفهای زیادی برای گفتن داشته و دارد. همواره قهرمانان بزرگی از ایران در کشتی ظهور می‌کنند. از اینکه به عنوان اولین تیم آمریکایی در جویبار کشتی می گیریم احساس غرور می کنیم.

وی درباره تاثیر روابط ورزشی میان ایران و آمریکا بر روابط سیاسی دو کشور نیز خاطر نشان کرد: ما همواره دوست داریم ایرانیان به آمریکا بیایند و با ما کشتی بگیرند، ما تجارب موفقی از همکاری با ایران داشته ایم. در آمریکا افراد زیادی هستند که به کشتی علاقمندند. همچنین یکی از ویژگی های بارز ورزش کشتی ارتباط میان کشورها است. بر همین اساس به طور حتم کشتی می تواند به توسعه روابط میان ایران و آمریکا کمک ویژه ای کند.

انتهای پیام

کد N601498

وبگردی