آفتاب
سردار کارگر:

نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود

نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود

بوشهر - خبرگزاری مهر: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل و ستودنی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین کارگر عصر پنج شنبه در جمع بسیجیان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم وصیت نامه شهدا را مطالعه و در راه آنها قدم بگذاریم.



دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر افزود: امام حسین(ع) برای اصلاح امتش و احیای اسلام ناب محمدی قیام کرد و در این راه به شهادت رسید.




 



کارگر بیان کرد: عزاداری برای امام حسین(ع) کار بسیار ارزشمندی است ولی ما هم وظیفه داریم به صورت دائم امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.



وی اضافه کرد: همه باید همیشه و در همه حال پشت سر ولایت باشیم و هیچ وقت از این مسیر جدا نشویم تا دشمنان نتوانند به کشورمان آسیب وارد کنند.



کارگر ادامه داد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی ایفا کرده و سهم بزرگی در پیروزی‌ها داشته و با ایثارگری‌های خود حماسه فراموش نشدنی خلق کردند.




 



دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر یادآور شد: بسیجیان داوطلبانه و با عشق به انقلاب و در راه خدا در مسیر دین قدم گذاشتند.



کارگر گفت: بسیجیان مطمئن باشند که دشمنی دشمن تمام نشدنی است و آنها هر روز با نقشه و توطئه جدیدی وارد می شوند که نیاز است بیش از پیش هوشیار باشید.





       
   
کد N601492

وبگردی