آفتاب
احمدی مطرح کرد:

نقش افتخار آمیز بسیج در عرصه های مختلف کشور/ دولت فضا را برای اقتصاد مقاومتی باز کند

نقش افتخار آمیز بسیج در عرصه های مختلف کشور/ دولت فضا را برای اقتصاد مقاومتی باز کند

بوشهر-خبرگزاری مهر: نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه نقش بسیج در سازندگی کشور و سنگر علم و فناوری را درخشان دانست و گفت: دولت باید فضای بیشتری برای نقش آفرینی بسیجیان در اقتصاد مقاومتی باز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان جم به تشکیل نهاد مقدس بسیج در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: امام (ره) با دور اندیشی خود دستور تشکیل بسیج مستضعفین صادر کردند.

احمدی با بیان اینکه شعار و آرمان های بسیج ، همان شعارها و آرمان های پیامبر و ائمه است اظهار داشت: در جنگ هشت ساله، بسیجیان با فداکاری های خود، بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی بصیرت، اتکا به خداوند، اطاعت از ولایت و ایمان را از ویژگی های بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: امروز بسیجیان راه شهدا را ادامه می دهند.

احمدی به برخی بی‌مهری‌ها در مقاطعی به نهاد مقدس بسیج اشاره و تصریح کرد: امام و رهبری بارها از بسیج حمایت کردند و بحمدالله بسیجیان با عملکرد خوب خود، مورد تایید رهبری قرار گرفته اند و در این چند دهه انقلاب، هیچ وقت کارت قرمزی از رهبری دریافت نکردند.

نماینده حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر رسالت بسیجیان در جنگ نرم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نیروهای ارزشی انقلاب و نظام باید با شناخت دقیق دسیسه‌های دشمنان، همچنان فعالانه در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.

وی به مذاکرات هسته‌ای قدرت های جهانی با ایران اشاره کرد و گفت: به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت ایران، آنها با همه قدرت به میدان آمده اند و مسئولان کشور باحمایت های همه جانبه مردم، ذره ای از حقوق ملت کوتاه نخواهند آمد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به تدابیر رهبری در اقتصاد مقاومتی کرد: بسیج در ۳۵ سال گذشته حضور موفق در همه عرصه ها داشته است، باید دولت فضای بیشتری برای نقش آفرینی بسیجیان در اقتصاد مقاومتی باز کند.

حجت الاسلام احمدی در پایان اظهار داشت: رسالت بسیجیان در این برهه حساس از زمان، حمایت از ولایت، بصیرت، آگاهی از شیوه‌های دشمنان در جنگ نرم و دشمن‌شناسی است.

کد N601458

وبگردی