آفتاب

برد پرحاشیه پتروشیمی در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال

برد پرحاشیه پتروشیمی در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال

در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی دردیداری سخت و نفس گیر هفت الماس قزوین را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال دو تیم پتروشیمی و هفت الماس در سالن شهید بابایی قزوین به مصاف هم رفتند که درپایان پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی در ثانیه های پایانی باشوت حامد آفاق با نتیجه 75 بر 73 به پیروزی رسید.

این مسابقه در حالی آغاز شد که تیم میزبان از حمایت پرشور هواداران خود استفاده می کرد و درثانیه های پایانی هم گام به گام با مدافع عنوان قهرمانی پیش رفت.

هفت الماس حتی در 4 ثانیه پایانی برنده هم شد اما تجربه میزبان کار دست آنها داد و باعث شد پتروشیمی به روند شکست ناپذیری اش ادامه دهد.

این مسابقه همچنین حاشیه هایی درخود داشت.

- از حواشی جالب این مسابقه شعار هواداران هفت الماس در رابطه با وحید اسلامی بازیکن مصدوم تیمشان بود.

- مربیان هر دو تیم از کوارتر دوم مسابقه اعتراض های زیادی به تیم داوری داشتند و هر دو بارها با ناظر مسابقه صحبت می کرد.

- در کوارتر دوم صمد نیکخواه بهرامی و مجید صالحی در یک صحنه با هم برخورد کردند که پس از آن درگیری فیزیکی بین دو بازیکن آغاز شد. صمد که شروع کننده درگیری بود با رای داوران دیسکالیفه شد. پس از او نیز صالحی برای خطای پنجم خودش به داوران مسابقه اعتراض کرد و او هم با دیسکالیفه تیم داوری روبرو شد.

- در ثانیه پایانی کوارتر سوم خطای فنی روی میثم میرزایی بازیکن پتروشیمی اعتراض تیم هفت الماس را در پی داشت. تیم هفت الماس اعتقاد داشت که وقت بازی تمام شده و داور نباید خطای بازیکن میزبان را می گرفت.

- کوارتر چهارم و پایانی مسابقه نیز بسیار نزدیک و فیزیکی ادامه پیدا کرد. خطای بازیکنان هر دو تیم یکی پس از دیگری بالا می رفت و داوران سعی بر مدیریت مسابقه داشتند. میثم میرزایی بازیکن پتروشیمی نیز به دلیل پنج خطا شدن از زمین بازی خارج شد.

- در ده ثانیه پایانی مسابقه پیروز میدان چندین بار تغییر کرد تا جایی که بازی در یک ثانیه مانده به تمام شدن 73 بر 73 برابر شد و در نهایت پتروشیمی به پیروزی رسید.

- در پایان مسابقه تیم هفت الماس که در ثانیه های پایانی مغلوب شده بود حلقه اتحاد تشکیل داد و مورد تشویق هوادارانش قرار گرفت. بازیکنان تیم قزوینی پس از این شکست اشک می ریختند و کادر فنی این تیم سعی در آرام کردن بازیکنان جوان خود داشت.

- در پایان مسابقه زمانی که دو تیم سالن را ترک کرده بودند تماشاگران قزوینی با یکدیگر درگیری پیدا کردند که با وساطت مسئولان سالن این موضوع به پایان رسید. شکست در ثانیه های پایانی برای هواداران هفت الماس سخت بود و آنها نیز با اشک سالن را ترک می کردند.

- در این مسابقه حامد آفاق با کسب 24 امتیاز و تاثیر گذاری بهترین بازیکن میدان بود. در تیم هفت الماس نیز امیر طاهرخانی با کسب 16 امتیاز و تاثیرگذاری 14 بهترین تیمش نام گرفت.

به گزارش ایسنا، در دیگر مسابقه این هفته مهرام 86 بر 65 نفت آبادان را شکست داد، ثامن مشهد 81 بر 77 برابر پمینا تن به شکست داد و شهرداری گرگان نیز 73 بر 33 صنایع ماهشهر را مغلوب کرد.

انتهای پیام

کد N601457

وبگردی